اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی انتخاب شد

خبرگزاری فارس: اعضای سومین دوره هیئت‌مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی رئیس خانه مطبوعات استان را انتخاب کردند.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی بعد از ظهر امروز طی نشستی پس از رای‌گیری با اکثریت آرا، سهراب ابراهیمی را برای این مسئولیت انتخاب کردند.

طبق اساس‌نامه جدید عنوان مدیرعامل از خانه مطبوعات استان از این پس حذف و این مسئولیت در قالب رئیس خانه مطبوعات انجام می‌شود.

به گزارش فارس این نشست که نخستین نشست اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان سومین دوره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی بود، ملک‌محمد علیزاده نیز به عنوان رئیس هیئت‌مدیره و همچنین علی‌محمد جهانی به عنوان معاون خانه مطبوعات استان خراسان‌شمالی انتخاب شدند.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی در این نشست با قدردانی از زحمات هیئت‌مدیره دومین دوره خانه مطبوعات استان گفت: طی این دوره از فعالیت خانه اتفاقات خوبی در حوزه آموزش خبرنگاران و ارائه خدمات رفاهی و سایر بخش‌ها برای خبرنگاران استان افتاد.

سهراب ابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه طبق آمار سطح فعالیت خانه مطبوعات استان نسبت به بسیاری از استان‌ها بالاتر است، اظهار امیدواری کرد تا با وفاق و همدلی هر چه بیشتر اعضای هیئت‌مدیره جدید و بازرسان در پایان مدت فعالیت کارنامه موفقی به اعضای خانه مطبوعات استان ارائه شود. 

در این نشست همچنین در مورد حضور یک نفر از هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در نشست سراسری خانه مطبوعات ایران بحث و بررسی که مقرر شد تا سهراب ابراهیمی رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی به نمایندگی از خانه در این نشست که ماه جاری در یکی از استان‌های شمالی کشور برگزار شده، شرکت کند.

به گزارش فارس در انتخابات سومین دوره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی که اخیراً برگزار شد، سهراب ابراهیمی از بخش سرپرستان روزنامه‌های کشوری، اکبر منصوری از خبرگزاری فارس از بخش خبرگزاری‌ها، در قسمت مدیران مسئول نشریات محلی نیز علی‌محمد جهانی از هفته‌نامه منطقه‌ای ارمغان و قربان‌علی سلطانی مدیرمسئول هفته‌نامه اترک انتخاب شدند.

همچنین در قسمت خبرنگاران ملک‌محمد علیزاده از روزنامه قدس و فاطمه جمشیدی وعلی‌اصغر خسروی از روزنامه خراسان‌شمالی به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید و جواد آگاهی از روزنامه اتفاقیه و نازلی حیدرزاده از روزنامه خراسان‌شمالی به عنوان بازرسان، اکثریت آرای اعضای خانه مطبوعات را در سومین دوره انتخابات خانه مطبوعات استان کسب کردند.

خانه مطبوعات خراسان‌شمالی در سال 84 و یک سال پس از تاسیس استان فعالیت خود را آغاز کرد.

هم‌اکنون بیش از 200 نفر از خبرنگاران و دست‌اندرکاران مطبوعات استان در این تشکل عضویت دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول