اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های خراسان‌شمالی:

شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای نخستین شبکه اجتماعی کتاب محور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی با بیان اینکه شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای نخستین شبکه اجتماعی کتاب محور در ایران است، گفت: یک نفر از فرهنگیان این استان جزو پنج نفر فعال شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای کشور است.

شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای نخستین شبکه اجتماعی کتاب محور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، علی رحیمی اظهار کرد: شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای یک انجمن اینترنتی برای کتاب‌خوانان، نویسندگان، ناشران و تمام فعالان در عرصه کتاب است.

وی با بیان اینکه غلام‌رضا امین‌زاده‌فاروجی از فعال‌ترین اعضای شبکه کتاب‌خوان حرفه‌ای کشور است، افزود: امین‌زاده از نیروهای فعال فرهنگی سازمان آموزش و پرورش و نماینده اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی در کارگروه نهضت مطالعه مفید است.

رحیمی با بیان اینکه شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای نخستین شبکه اجتماعی کتاب محور در ایران است، گفت: هدف از این شبکه وجود فضایی مجازی برای بحث و تبادل‌نظر در مورد کتاب‌های مورد علاقه کتاب‌خوانان، نویسندگان، ناشرین و همه علاقه‌مندان عرصه کتاب است که کاربران آن متناسب با گروه‌ سنی خود به امکانات مختلفی برای بحث و تبادل نظر دست پیدا می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی افزود: ثبت نام در این شبکه بسیار راحت است و از امکانات موجود در این سایت می‌توان به نقد و بررسی کتاب‌های مختلف، مسابقات آنلاین، ساخت گروهای مختلف و عضویت در آنها، ارسال پیام به دیگر اعضا و... اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: از تمام علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی دعوت می‌شود با عضویت در این شبکه از امکانات فراهم شده در این شبکه بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول