اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین صورت می‌گیرد

راه‌اندازی مجدد شبکه کتابخوانان حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: کارشناس امور فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای www.booki.ir با خدمات متنوع‌تری مجددا راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی مجدد شبکه کتابخوانان حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، فاطمه محمدبیگی اظهار کرد: این شبکه که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از مرداد ماه سال 90 به صورت رسمی افتتاح شده بود به دلیل مشکلات فنی مدتی غیرفعال بود که پس از بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دوباره آغاز به کار کرد.

وی افزود: ارائه خدمات مربوط به مطالعه کتاب‌های الکترونیکی و امکان انجام نقد و بررسی درباره کتاب‌های مختلف و امتیازدهی به آنها توسط کاربران، از مهم‌ترین برنامه‌های اضافه شده به این شبکه هستند.

محمدبیگی ادامه داد: برگزاری مستمر مسابقات از میان میراث دینی شامل نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و قرآن به صورت ماهانه و ارائه مطالب مفید و سازنده درباره مناسبت‌های مختلف ملی مذهبی از جمله امکاناتی هستند که به این شبکه افزوده شده‌اند.

این کارشناس خاطرنشان کرد: شبکه کتاب‌خوانان حرفه‌ای یک انجمن اینترنتی برای کتاب‌خوانان، نویسندگان، ناشران و همه فعالان در عرصه کتاب می‌باشد که افراد می‌توانند با استفاده از آن به صورت روزانه در مسابقات کتاب‌خوانی شرکت کنند.

محمدبیگی در ادامه گفت: کاربران می‌توانند با استفاده از این شبکه کتاب‌های مورد علاقه خود را به سایر افراد معرفی کرده و در مورد آنها تبادل نظر کرده و نظرات خود را در این زمینه به اشتراک بگذارند.

وی با اشاره به منابع مسابقات اردیبهشت ماه این شبکه افزود: این دوره از مسابقات 15 منبع دارد که چگونه خود را باور کنیم، خدمات متقابل اسلام و ایران، جوان و آرامش، شاخص‌های توسعه اقتصادی از دیدگاه اسلام و شاه بی‌شین از جمله این منابع هستند.

محمدبیگی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شبکه مذکور و عضویت در آن ضمن افزایش اطلاعات، تبادل نظر با سایر افراد و بهره‌مندی از نقدهای مختلف، در مسابقات شرکت کرده و از جوایز آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول