اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر:

شهید بهشتی مظهر عدالت بود

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی مظهر عدالت بود و اکنون الگویی تأثیرگذار برای تمام قضات است.

شهید بهشتی مظهر عدالت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با رئیس و قضات دادگاه کهریزک دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار باقرشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران شهیدش که در واقعه هفتم تیر سال 60 به دست منافقان کوردل به شهادت رسید، گفت: وقتی در زندگینامه شهید بهشتی مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که شهید بهشتی یک شخصیت کم‌نظیر و بزرگ برای نظام اسلامی است.

وی افزود: شهید بهشتی از جنبه‌های فکری، عقیدتی، سیاسی و شخصیتی بسیار متفکر و اسلام شناسی بزرگ بود و به حق می‌توان او را معمار دستگاه قضای اسلامی دانست.

سعادتمند در ادامه حق‌پذیری و عدالت طلبی، صبر و بردباری و ساده‌زیستی را از ویژگی‌های آیت‌الله شهید دکتر بهشتی عنوان کرد و افزود: شهید بهشتی مظهر عدالت بود و در زمان حیات پر برکت خود مظلوم زیست و خار چشم دشمنان بود و بهترین الگوی تأثیرگذار برای تمام قضات است.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، به شهادت مظلومانه شهید بهشتی اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان انقلاب تصور می‌کردند که با شهادت ایشان انقلاب از مسیر خود خارج می‌شود اما امروز می‌بینیم که انقلاب و دستگاه قضایی با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد و هیچ خللی در کار ایشان به وجود نیامده است. 

پرویز صادقی قضاوت را امری حساس و دشوار دانست و از تلاش‌های ایشان به دلیل احقاق حقوق مظلومان و صاحبان حق تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ریاست و قضات دادگاه کهریزک قدردانی کردند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول