اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

پاسداران در مقابله با تهدیدات دشمن نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد نقش پاسداران را در مقابله با تهدیدات دشمن مهم و حساس دانست.

پاسداران در مقابله با تهدیدات دشمن نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) در جمع پاسداران سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، با بیان اینکه ملتی جنگ زده است که دین، آیین، اعتقادات، ارزش‌ها و هویت اسلامی او از بین رفته باشد، اظهار کرد: دشمنان امروز با تمام توان برای تضعیف این ارزش‌ها وارد عمل شده‌اند و ما باید هوشیار و آماده باشیم.

وی با اشاره به اینکه آنگاه که اسلام در مقام آسیب قرار گرفت، نیاز به وفاداری و پاسداری دارد، گفت: شما پاسداران باید در این شرایط حساس، احساس وظیفه کرده و در راه تقویت و حفظ اسلام همچون امام حسین(ع)، از همه چیز خود بگذرید.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: شما پاسداران با انتخاب این شغل در واقع خود را برای پیمودن راه پر افتخار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) آماده کرده‌اید.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف امروز دنیا داران و دشمنان اسلام، اضمحلال دین و آیین اسلامی است، گفت: نقش پاسداران در مقابله با تهدیدات دشمن بسیار مهم و حساس است.

آیت‌الله مهمان‌نواز خطاب به پاسداران حاضر اظهار کرد: دفاع از اسلام تمام نشده و شما در آغاز راه هستید و باید بکوشید این راه را با شناخت و آمادگی کامل ادامه دهید.

استاندار خراسان‌شمالی هم در این آیین، پاسداری را ارزش بسیار بزرگی دانست و گفت: حفظ این ارزش بسیار سخت است، چرا که باید شأن پاسداری را در تمام امور زندگی فردی و اجتماعی حفظ کرد.

ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه امروز پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی، هوشمندی بالایی می‌خواهد، افزود: هر چیزی که انقلاب را تهدید کند باید آن را بشناسیم و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز عرصه جنگ نرم علاوه بر تهاجم فرهنگی شامل جنگ نرم افزاری و علمی نیز می‌شود، نیازمند آمادگی بالای علمی و بصیرتی در همه حوزه‌ها هستیم.

استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: بصیرت و هوشیاری، لازمه پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب در عصر حاضر است.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی تأکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت توانمند بسیج این بصیرت و روشنگری را در بین مردم نیز گسترش دهیم.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول