اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش ناجا:

نیروی انتظامی با آمادگی کامل تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کادر و پرسنل ناجا با آموزش و آمادگی کامل از لحاظ جسمی و روحی و روانی تهدیدات دشمنان را به یک فرصت بالندگی و رشد و ترقی تبدیل کرده‌اند.

نیروی انتظامی با آمادگی کامل تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار سعید شکری عصر امروز در مراسم تحلیف و اعطای درجه در مرکز آموزش شهید بیگلری مشگین‌شهر اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های اصلی حفظ آمادگی در مأموران نیروی انتظامی گرایش آنها به ورزش برای تندرستی و حفظ سلامتی است که سبب شده همیشه در مرز آمادگی و دفاع بی‌چون و چرا از مرزهای جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با یادآوری اینکه ورزش ملی ویژه پلیس ابداع و معرفی می‌شود، تصریح کرد: این ورزش ترکیبی از حرکات رزمی، دفاع شخصی، شنا، تیراندازی و کوهنوردی است که در دین اسلام نیز بر توسعه و گسترش این رشته‌ها تاکید شده است.

شکری انضباط، تربیت معنوی و حفظ آمادگی جسمانی در کنار توجه به آموزش‌های مستمر را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نظم و انضباط شاکله اصلی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی است چراکه همین آراستگی و نظم‌بخشی اسباب قدرت‌نمایی روزافزون است.

معاون تربیت و آموزش ناجا با یادآوری این‌که امروز نیروی انتظامی پاسدار حقیقی مرزها و پشتیبان اصلی سایر نیروهای مسلح است، اضافه کرد: نیروی انتظامی افتخار می‌کند که با حضور در مرزهای شرقی، غربی و شمالی و جنوبی کشورمان پاسدار ارزش‌های دین اسلام و اندیشه مبارک امام راحل و سرباز خط ولایت و رهبری است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم استاندار اردبیل نیز به صلابت و اقتدار نیروهای مسلح به ویژه در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح ما باید به فرمانده با بصیر، فکور و هوشمند خود مقام عظمای ولایت افتخار کند چراکه نیروهای مسلح ما تنها نیروی مسلحی است که در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد.

سید حسین صابری با بیان اینکه کشور ما امروز به برکت خون شهدا، حضور مردم در صحنه و آگاهی نیروهای مسلح در فضای امن و آرامی به سر می‌برد، گفت: هرگز چنین نمود حقیقی از اقتدار نظام اسلامی تضعیف‌شدنی نیست.

وی افزود: نیروهای مسلح ما باید به حفظ آمادگی و مرزبانی از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخار کنند و هرگز اجازه ندهند این ارزش‌ها دچار برخی نارسایی‌ها شود.

فرمانده مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر نیز در این مراسم تصریح کرد: این مرکز در سال گذشته با ارسال و تهیه بیش از 650 مقاله علمی، پژوهشی رتبه اول کشوری را داشته و در ارزیابی سالانه کارکنان و ارتقای میانگین نمرات فراگیران نیز در جایگاه ممتاز کشوری است.

ارشاد کوه‌نژاد خاطرنشان کرد: این مرکز آموزشی موفق شده است با برنامه‌ریزی دقیق در تربیت نیروهای وظیفه موفق و شایسته عمل کند.

در پایان این مراسم یگان‌های مستقر در میدان رژه رفته و با اعطای درجه به نماینده افسران و درجه‌داران وظیفه، از کارکنان نمونه این مجموعه تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول