اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت معرفت‌افزایی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید با محوریت معرفت‌افزایی دینی و اعتقادی انجام شود.

برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت معرفت‌افزایی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد که با محوریت موضوع اوقات فراغت دانش‌آموزان برگزار شد، اظهار داشت: ما وظیفه سنگین و تکلیفی مشخص در این زمینه بر عهده داریم تا بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود استان برای سه ماه تابستان جوانان و نوجوانان خود برنامه‌ریزی مناسب در حوزه فرهنگی، ورزشی، تفریحی و مذهبی و اعتقادی داشته باشیم.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را نیازمند همکاری و تعامل والدین و دستگاه‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: شایسته نیست فرزندان این دیار که آینده‌سازان کشور هستند سه ماه تابستان را به بطالت و گذران روزگار بدون کسب نتیجه و ثمره مشخص بگذرانند.

کریمی وظیفه خطیر آموزش و پرورش را با همراهی سایر دستگاه‌های فرهنگی در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان یادآور شد و خاطرنشان کرد: نهادهای اثرگذار باید در تدوین برنامه‌های هدفمند فرهنگی کوشا باشند تا مبادا اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بدون هدف مشخص سپری شود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: شایسته است در این برنامه‌ریزی‌ها سلیقه و نیاز مخاطبان به ویژه قشر جوان و نوجوان نیز در نظر گرفته شود تا به دور از موازی‌کاری جوانان و نوجوانان به عنوان قشر پویا و آینده‌ساز این مملکت که سرمایه‌های ارزشمند جامعه تلقی می‌شوند، از فرصت پیش آمده بهره بگیرند.

رئیس شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای نظام آموزشی جدید اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه باید ضعف‌ها و نقص‌های احتمالی در سه ماه تابستان برطرف شود تا از اول مهرماه یک فضای با شور و نشاط در اجرای نظام آموزشی جدید برقرار شود.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد سند تحولی آموزش و پرورش را یک کارنامه درخشان در تحقق اهداف نظام ارزشمند تعلیم و تربیت توصیف کرد و بیان داشت: برای اجرایی شدن این سند همه باید بستر و زمینه را مهیا کنیم تا بدون خدشه کارها به بهترین نحو پیش برود.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد نیز از آماده شدن چندین مدرسه شهرستان برای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد و گفت: ما در سایه مشارکت اولیای دانش‌آموزان، مربیان، معلمان و مدیران می‌توانیم هم در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت و هم پیاده کردن نظام آموزشی جدید شایسته و موفق عمل کنیم.

علی حبیب‌پور از راه‌اندازی یک مدرسه ابتدایی پسرانه، یک واحد هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه شاهد و دو واحد آموزشی پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان از سال تحصیلی آینده در پارس‌آباد خبر داد و افزود: در فرصت باقی‌مانده تا شروع سال تحصیلی بحث تعمیر، تجهیز، بهسازی و زیباسازی محیط مدرسه در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول