اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌های طرح ضیافت در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید صدری ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در زمینه ذخیره‌سازی مواد غذایی و خوراکی برای ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات سازمان صنعت استان زنجان در زمینه ذخیره‌سازی مواد غذایی اضافه کرد: ذخیره‌‌سازی برنج تایلندی و برنج داخلی از جمله این اقدامات است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه اقلام مورد نیاز مردم با قیمت پایین‌تر از بازار عرضه می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در حوزه بازرسی این سازمان اضافه کرد: برخی از اقلام مورد نیاز مردم در زمینه قیمت دارای تغییراتی نسبت به سال گذشته بودند.

وی گوشت ران گوسفندی را از جمله اقلامی عنوان کرد که دارای افزایش قیمت نسبت به سال گذشته است و افزود: این ماده غذایی در خرداد ماه سال جاری نسبت به سال قبل از آن دارای 31.7 درصد افزایش قیمت است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه ماکارونی در خرداد ماه سال جاری دارای 10.7 درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته بود، اضافه کرد: در همین بازه زمانی شکر سفید نیز دارای 25 درصد افزایش قیمت بوده است.

وی همچنین افزایش قیمت در پیاز را در خرداد ماه سال جاری نسبت به سال گذشته را 25 درصد عنوان کرد و افزود: در همین بازه زمانی تیر آهن 14 نیز دارای 35.2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته بوده است.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خواستار تامین نهاده‌های دامی به موقع شد و اضافه کرد: یکی از مواردی که موجب می‌شود، از نهاده‌های دامی استفاده لازم صورت نگیرد این است که نهاده‌های دامی خیلی دیرتر از زمانی که مرغداران درخواست کرده‌اند به دست آنها می‌رسد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول