اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران مطرح کرد

برخورد کامیونت با تابلوی انرژی علت قطعی برق در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت:‌ علت قطعی برق منطقه کوی اصحاب ساری، برخورد کامیونت با تابلوی برق است.

برخورد کامیونت با تابلوی انرژی علت قطعی برق در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بر اساس گزارش‌های مردمی، برق منطقه کوی اصحاب ساری از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز تا زمان ارسال این خبر قطع شده است.

بر اساس این گزارش، در منطقه کوی اصحاب، کارگاه‌های نجاری، سردخانه، کارخانه سبدسازی، شالیکوبی و چندین نانوایی فعالیت می‌کنند که به علت قطع بودن برق، از کار باز مانده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران دراین رابطه در گفت‌و گو با خبرنگار فارس تصریح کرد:‌ قطعی برق در این منطقه به علت برخورد یک دستگاه کامیونت با تابلوی برق است.

منوچهر جعفری با اشاره به اینکه این برخورد باعث خرابی تابلوی و سوختن کابل‌های برق شده، ادامه داد:‌ تابلوی برق تهیه شده است اما نتوانستیم در مرکز استان، کابل برق تهیه کنیم و مجبور به خریداری آن از شهرهای همجوار شدیم.

وی با بیان اینکه تیر برق نصب شده و منتظر کابل هستیم، خاطرنشان کرد:‌ تا یک ساعت دیگر، مشکل قطعی برق این منطقه رفع می‌شود و شخصا این مسئله را پیگیری می‌کنم تا مشکل همشهریان برطرف شده و برق وصل شود.

انتهای پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول