اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود.

نسل امروز باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی بعدازظهر امروز در مراسم هفتم شهدای گمنام که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه خوارزمی برگزار شد اظهار داشت: شهدا بزرگترین سرمایه برای ما محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: هر چه بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل امروز ترویج دهیم می‌توانیم به اهداف و آرمان‌های شهدا نزدیک‌تر شده و جوانان را نیز با این فرهنگ مهم  آشناتر نماییم.

این مسئول با اشاره به این که رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ هراسی به دل دشمن رفته و برای حفظ این آب و خاک در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند افزود: شجاعت، مردانگی، ایثار، شهامت و ولایتمداری مهمترین خصیصه رزمندگان اسلام در آن دوران بود.

استاندار البرز گفت: ما برای رسیدن به این استقلال و آزادی و همچنین پیشرفت و ترقی خون‌های بسیاری را دادیم لذا هرگز حاضر نخواهیم شد تا این سرمایه عظیم را به ارزش ناچیزی از دست بدهیم.

فرهادی در بخش دیگری از سخنان خود تهدید دشمنان را از دیگر عوامل و توطئه‌هایی عنوان کرد که امروز کشور ما را مورد هجمه قرار داده است.

وی تأکید کرد: ملت ایران از تهدیدات دشمنان هراسی نداشته و هرگز خواسته‌های دشمنان را عملی نخواهند کرد.

این مسئول گفت: دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای و بسیاری از علوم دیگر مرهون خون شهدایی است که امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.

فرهادی ادامه داد: دشمنان تصور می‌کنند که با دادن وعده‌های پوچ و بی‌معنا می‌توانند ما را از اهداف دیرینه خود دور کرده تا خود به اهداف شومشان برسند.

استاندار البرز به جوانان و نوجوانان امروز توصیه کرد که راه شهدا را ادامه داده و برای همیشه آنان را از خشنود سازند.

استاندار البرز ناتوی فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی را بخش دیگری از توطئه‌ها و اهداف شوم دشمنان عنوان کرد و افزود: هنگامی که دشمنان متوجه شدند در حوزه دین،‌ اسلام و ولایتمداری و ... نمی‌توانند به اهداف خود دست پیدا کند اقدامات ضد فرهنگی خود را علیه ایران آغاز کرده و درصدد برآمده‌اند تا با مخدوش کردن ذهن نوجوانان وجوانان ایرانی به اهداف خود دست  پیدا کنند.

فرهادی گفت: آگاه بودن ذهن جوانان ایرانی و هوشیاری نسل امروز تا کنون به دشمنان اجازه نداده است که به اهدافشان دست پیدا کنند.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را موجب ترویج و تقویت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: برگزاری این یادواره‌ها سبب تحکیم فرهنگ مبارزه با استکبار جهانی و مبارزه با دشمنان این نظام و انقلاب را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول