اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین‌زهرا:

اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه از وظایف پیشکسوتان دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا گفت: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از وظایف پیشکسوتان دفاع مقدس است.

اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه از وظایف پیشکسوتان دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، داود بهرامی بعد از ظهر پنج‌شنبه در مراسم افتتاحیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع) آوج با بیان اینکه قدرت معنوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کشور را تا‌کنون از گزند دشمنی‌ها، کینه‌توزی‌ها و دسیسه‌ها محافظت کرده است، اظهار کرد: این نهاد مقدس که برخواسته از بطن مردم و انقلاب است با اقتدار و عزت تاکنون در برابر تمام تجاوزات و دشمنی‌ها ایستادگی کرده و موجب عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم که ایران اسلامی روز به روز از لحاظ دینی و معنوی پر‌قدرت‌تر شده و بر عزت و جلالش افزوده شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا‌کنون با انواع توطئه‌ها و دسیسه‌چینی‌ها سعی کرده‌اند که به جمهوری اسلامی ضربه زده و موجب سرنگونی آن شوند، تصریح کرد: ملت قدرشناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی همواره در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های واحد انقلاب اسلامی گام برداشته و موجب شکست و نابودی دشمنان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کشور نیازمند اتحاد و یکپارچگی برای دست‌یابی به عرصه‌های پیشرفت و اقتدار‌آفرینی است، تأکید کرد: وظیفه آحاد ملت این است که با بصیرت و آگاهی همواره سعی کنند که بهترین راه را انتخاب کرده و سبب عزت و اقتدار اسلامی شوند.

بهرامی با بیان اینکه دشمنان و در رأس آن‌ها دولتمردان غربی سعی می‌کنند با اعمال فشار و تحریم گسترده مانع از پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند، افزود: ملت پر‌تلاش و خستگی‌ناپذیر ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر توان داخلی خود موجب بی‌اثر شدن تحریم‌های دشمنان و متجاوزان شده است.

وی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در جوانان و نوجوانان را یکی از وظایف بسیار خطیر رزمندگان پیشکسوت دانست و بیان کرد: امروز باید با اشاعه و تبلیغ هر‌چه بیشتر فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه موجب گرایش بیش از پیش جوانان در دانشگاه‌ها و مدارس به آموزه‌های انقلاب شکوه‌مند اسلامی شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین‌زهرا با تأکید مجدد بر لزوم بصیرت و شناخت در جامعه عنوان کرد: وظیفه آحاد ملت در عرصه جنگ نرم این است که با آگاهی و شناخت صحیح مانع از نفوذ دشمنان در کشور شوند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول