اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه مطرح کرد

نوآوری در تبلیغ دینی با تشکیل جامعه مبلغان

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه تشکیل جامعه مبلغان کشور را گامی بنیادی در راستای تحول و نوآوری در تبلیغ دینی دانست و گفت: در آینده‌ای نزدیک این جامعه در استان‌ها نیز تشکیل خواهد شد.

نوآوری در تبلیغ دینی با تشکیل جامعه مبلغان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی در تعریف این تشکل اظهار داشت: جامعه مبلغان کشور مجموعه‌ای متشکل از مبلغان برتر است که با همکاری معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه هر دو ماه یک بار تشکیل جلسه می‌دهد.

وی درباره شرکت‌کنندگان در جامعه مبلغان کشور گفت: این مجموعه با حضور جمعی از مبلغان اندیشمند، صاحب نظر و دلسوز به منظور هماهنگی بیشتر، تبادل نظر، انتقال تجارب، رشد و شکوفایی افراد مستعد و... تاسیس شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر ضرورت همفکری مبلغان برتر کشور بیان کرد: شناسایی و بررسی خطوط تبلیغی دشمن، بررسی نیازها، چالش‌ها و آسیب‌های عمده فرهنگی کشور، همسوسازی و ایجاد هماهنگی بین مبلغان برتر کشور و ایجاد الفت و همدلی میان مبلغان برتر از اهداف شکل‌گیری این جامعه است.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: بر اساس اساس‌نامه‌‌، اعضای این جامعه توسط شورای مرکزی پیشنهاد شده و توسط معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه انتخاب می‌شوند.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه درباره روند توسعه فعالیت‌های جامعه مبلغان کشور گفت: بر اساس طرحی که در دست اقدام داریم، در آینده‌ای نزدیک نظیر این تشکل در مراکز استان‌ها به صورت ماهانه تشکیل شود.

وی همچنین گفت: بر اساس این طرح پس از تشکیل جامعه مبلغان برتر استان‌ها، همایش کشوری مبلغان برتر هر شش‌ ماه یک بار با حضور دو نماینده از هر استان و اعضاء جامعه مبلغان کشور تشکیل خواهد شد.

نبوی نتایج تشکیل جامعه مبلغان کشور را بسیار مثبت ارزیابی و تصریح کرد: انتقال تجارب و تبادل نظر بین مبلغان برتر، انتقال تجارب مبلغان مجرب به مبلغان جوان و حمایت اجتماعی و خدماتی مناسب از مبلغان و هماهنگ‌سازی مباحث و موضوعات مبلغان برخی از ثمرات تشکیل این جامعه در سطح کشور است.

وی تاکید کرد: اساتید، مبلغان برتر و نخبگانی که در این جلسات شرکت می‌کنند به اهمیت، ضرورت و فواید تشکیل جامعه مبلغان کشور اذعان دارند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول