اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی

14 دستگاه شهربازی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی و بی‌توجهی به استاندارد، 14 دستگاه شهربازی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد.

14 دستگاه شهربازی در کهگیلویه و بویراحمد پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج محمد محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان این اداره‌کل 14 دستگاه شهربازی را در سطح شهرستان‌های این استان پلمپ کردند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کنترل تجهیزات شهربازی‌های موجود در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 14 وسیله بازی در شهر بازی‌های استان پلمپ و از چرخه استفاده خارج شد.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها در شهر‌بازی‌های واقع در یاسوج و دهدشت قرار داشتند و شامل اقلامی مانند انواع اسب گردان، چرخ فلک بزرگ، چرخ فلک کوچک، تاب کودک، ماشین برقی، صندلی پرنده، استخر توپ، سفینه، جیمبو، قوی‌گردان، کشتی صبا، سرسره آبشار، قطار کودک و آفتاب مهتاب بودند، ابراز داشت: این وسایل بازی پیرو اخطارهای داده شده قبلی و عدم توجه به آنها پلمپ شدند.

 محمدی عنوان کرد: تجهیزات شهربازی‌های سایر شهرهای استان نیز در دست بررسی بوده که بدون هیچ‌گونه اغماضی وسایل ناامن پلمپ خواهند شد.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در راستای وظایف نظارتی و کنترلی این اداره‌کل و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان با هدف جلوگیری از بروز سوانح و حوادث احتمالی، طی ماه جاری از ادامه فعالیت بیش از 14 دستگاه و وسیله بازی غیر استاندارد مربوط به پارک و شهربازی در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری به عمل آمده است.

وی به وظایف مردم در این زمینه اشاره کرد و گفت: بهترین مأموران ما برای جلوگیری از فعالیت این‌گونه مجموعه‌های ناامن خود مردم هستند که منتظر پیشنهادات و نظرات آن‌ها در طول شبانه‌روز هستیم.

محمدی فصل تابستان را به دلیل اوقات فراغت دانش‌آموزان و مسافرت‌های تابستانه فصلی پر خطر دانست و گفت: یکی از اماکنی که در این فصل به صورت دقیق زیر نظر بازرسی‌های ما قرار دارد شهربازی‌ها خواهند بود که علاوه بر نظارت‌های درون سازمانی به گزارشات مردمی در این ارتباط نیاز مبرم داریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول