اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم:

صنعتگر نمونه استان قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنعت و معدن برای نخستین بار توسط استاندار قم از صنعتگر نمونه در استان قم تجلیل می‌شود.

صنعتگر نمونه استان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یونس عالی‌پور امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: اول تا دهم تیرماه دهه گرامیداشت صنعت،‌ معدن و تجارت نام گرفته است.

وی به مجموعه اقداماتی که در این دهه انجام می‌شود اشاره و بیان کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صنعت و معدن به مناسبت این ایام در قم برپا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان قم ادامه داد: نمایشگاه توانمندی‌های صنعت و معدن با حضور استاندار و جمعی از صنعتگران و مدیران استان،‌ هفتم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: هفتم تیرماه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در محل سازمان جوانان برگزار می‌شود برای نخستین بار از صنعتگر نمونه و پیشکسوتان این عرصه تجلیل به عمل می‌آید.

عالی‌پور بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های صنعت و معدن در 50 غرفه در معرض دید علاقمندان گذاشته شده که از این تعداد پنج غرفه مربوط به نهادهای دولتی و 45 غرفه به واحدهای صنعتی اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه باید به کودکان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم توجهی دوچندان شود گفت: در این نمایشگاه غرفه‌ای به کودکان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه اشتغالزایی از مهم‌ترین اهداف این سازمان در صدور جواز بهره‌برداری و تاسیس واحدهای تولیدی و صنعتی است افزود: در دو ماه نخست سال جاری موفق شدیم برای 675 نفر اشتغال ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گام‌های بلندی در زمینه تولید، صنعت،‌ تجارت و اشتغالزایی برداشته است گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری 35 فقره جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان قم صادر شد.

عالی‌پور ابراز داشت: امیدواریم با ادامه این روند روزانه یک پروانه تاسیس و یک پروانه بهره‌برداری برای واحدهای صنعتی در استان قم صادر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات به امضا رسید تا با عکس‌برداری و بررسی نقاط مختلف قم،‌ معادن پنهان استان کشف شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم این اقدام می‌تواند بستری برای ایجاد نمایندگی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات در استان قم را فراهم کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول