اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر کل ورزش وجوانان گیلان:

3 مصوبه ورزشی در املش تصویب شد

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از تصویب سه مصوبه ورزشی در شهرستان املش خبر داد.

3 مصوبه ورزشی در املش تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، یحیی‌ پورمسرور ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت اماکن ورزشی املش نتایج بازدید از مکان‌های ورزشی این شهرستان را تشریح کرد.

وی، اظهار کرد: ایجاد رختکن، محصور کردن و بهسازی دو زمین روستایی سور کوه و چمن‌ستان املش از مصوبات ورزشی شورای اداری استان در این شهرستان بوده است.

معاون ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی سالن ورزشی استادکلایه املش از مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به این شهرستان، افزود: در نشست شورای اداری املش مصوب شده تا اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریالی برای تکمیل این سالن ورزشی اختصاص داده شود.

اسماعیل فتحی، رئیس اداره ورزش و جوانان املش نیز سفرهای شهرستانی استاندار را پربرکت خواند و تصریح کرد: 14 زمین روستایی در شهرستان املش وجود دارد که 10 زمین بازی دارای سند است و چهار زمین دیگر نیز در حال آماده شدن سند هستند تا بتوان از اعتبارات وزارت ورزش و جوانان برای بهسازی و تجهیز آن استفاده کرد.

سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز اظهار کرد: حضور در بین مردم و بررسی مشکلات آنها موجب می‌شود تا مردم بدانند مسئولان به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی به دنبال برطرف کردن نیازها و رفاه آنها هستند.

سعید علیپور با اشاره به تصویب بهسازی و محصور کردن دو زمین روستایی املش بیان کرد: آماده کردن هر یک از این زمین‌های ورزشی موجب می‌شود تا جوانان بیش از 8 روستای مجاور آن بتوانند اوقات فراغت خود را به خوبی پشت سر بگذارند که این کار بسیار بزرگی است.

معاون ورزشی گیلان، روستاها و دهستان‌های اشکیت، استادکلایه، سور کوه، چمن‌ستان و تازه‌آباد اشکیت را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک مشکلات را بررسی کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول