اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت مرکز فرهنگی خانواده سپاه صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه نامه‌ای به امام زمان (عج) در زرند

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه زرند گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) مسابقه‌ای با عنوان نامه‌ای به امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه نامه‌ای به امام زمان (عج) در زرند

یدالله همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: مسابقه نامه‌ای به امام زمان (عج) به همت مرکز فرهنگی خانواده، کانون بسیج پیشکسوتان سپاه زرند و در مقاطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و دبیرستان ویژه خانواده سپاه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: شرکت کنندگان می‌توانند نامه خود را تا تاریخ هفتم تیر ماه جاری تحویل کانون بسیج پیشکسوتان و یا مرکز فرهنگی خانواده دهند که به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

همتی از برگزاری مسابقه شمیم قرآن در خانواده سپاه خبر داد و گفت: مرحله اول این مسابقه ویژه نونهالان کلاس اول تا پنجم برگزار شد.

وی عنوان کرد: کتاب شمیم قرآن در خانه با هدف آشنا‌سازی کودکان با برخی مفاهیم اساسی قران کریم‌، ارتقای بینش اعتقادی و اخلاقی‌، فردی و اجتماعی، خانواده و ترویج ادبیات و گفتمان قرآنی خانواده و در قالب 16 مرحله توسط مرکز فرهنگی خانواده سپاه تهیه و تنظیم شده است.

همتی تصریح کرد: هر مجموعه شامل 10 درس و هر درس شامل متن سوره، معنا و مشخصات سوره‌، داستان‌، پیام، ندای ولایت‌، شعر و سؤال است و هر درس متناسب با ویژگی‌های سنی کودکان توسط کارشناسان قرآنی تهیه شده است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه زرند همچنین از برگزاری آزمون غیر حضوری قرآن در خانه خبر داد و گفت‌: مرحله دوم آزمون قرآن در خانه ویژه خانواده پاسداران شاغل و بازنشسته‌، متوفیان و خانواده معظم شهدای گرانقدر به صورت غیر‌حضوری برگزار شد که آزمون حضوری شرکت کنندگان نیمه اول مرداد برپا می‌شود و افرادی که بتوانند بالاترین امتیاز را کسب کنند به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این مسابقه به همت مرکز فرهنگی سپاه و در شهر مقدس قم در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری برگزار شد و به افرادی که بتوانند در مرحله حضوری و غیر حضوری بالاترین امتیاز را کسب کنند، لوح تقدیر و کارنامه آموزشی و جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول