اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار حاجی‌آباد خبر داد

تمام امکانات برای اجرای طرح‌های مهر ماندگار بسیج می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار حاجی‌آباد گفت: باید برای اتمام طرح‌های مهر ماندگار در این شهرستان تمام امکانات و ظرفیت‌ها بسیج شوند.

تمام امکانات برای اجرای طرح‌های مهر ماندگار بسیج می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهرام پوراشرف ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: مردم دِین بزرگی بر گردن مسئولان دارند چرا که هر آنچه امروز از آن بهره‌مندیم به برکت همراهی مردم است.

وی با تاکید بر اتمام و بهره‌برداری سریع از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرستان گفت: طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های سفر ریاست جمهور و مهر ماندگار در اولویت کاری است که باید برای اتمام آنها همه امکانات و ظرفیت‌ها بسیج شود.

فرماندار حاجی‌آباد در مورد نوع طرح‌های مهر ماندگار در این شهرستان نیز ابراز داشت: طرح‌های خوبی نصیب حاجی‌آباد شده است که شامل توسعه بخش کشاورزی، مسکن و اشتغال زودبازده، مطالعه و احداث کارخانه فروکروم است.

پوراشرف هم‌چنین بر ضرورت عملیاتی نمودن محورهای اساسی کارگروه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در راستای ایجاد و تقویت اشتغال در شهرستان تاکید کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش تولید کاهش هزینه و افزایش راندمان و بهره‌وری است.

وی در تبیین بحث تولید ملی در سطح شهرستان تصریح کرد: مسئولان باید تمام همت خود را در وهله نخست به بخش کشاورزی و در مرحله بعدی به ساماندهی وضعیت معادن و فعال نمودن کارخانه‌های وابسته به این دو بخش در سطح شهرستان معطوف نمایند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی باید از بدنه ادارات و سازمان‌های دولتی آغاز شود.

پوراشرف عنوان کرد: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در میان کارکنان و همکاران در ادارات همت کرده تا بر این اساس بتوان آن را در میان سایر اقشار جامعه نیز گسترش داد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول