اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان:

6 پروژه راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان مهر ماندگار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان گفت: شش پروژه راه و شهرسازی سیستان‌و‌بلوچستان در قالب طرح مهر ماندگار اجرایی می‌شود.

6 پروژه راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان مهر ماندگار است

ابوالفضل باقرنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در حوزه راه‌ها، پروژه بزرگراه بم ـ زاهدان به طول 205 کیلومتر از پروژه‌های مهر ماندگار است که هم‌اکنون بیش از ده درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: قطعه یک پروژه باند دوم بزرگراه زاهدان ـ بم، به‌طول 40 کیلومتر در حال اجرا بوده و قطعات دیگر نیز در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان بیان داشت: پروژه دیگر این اداره‌کل بزرگراه زاهدان ـ زابل است که هم اکنون دو قطعه آن به طول 60 کیلومتر با پیشرفت 16 درصد در حال انجام است که 150 کیلومتر باقی مانده آن در قالب پنج قطعه در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار است.

وی مطالعه و احداث بیمارستان شهرستان سرباز با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، احداث بیمارستان‌های زهک و دوست محمد با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی را از دیگر پروژه‌های مهر ماندگار این اداره‌کل عنوان کرد.

باقرنیا گفت: تکمیل بیمارستان سراوان با 15 درصد پیشرفت فیزیکی نیز پروژه مهر ماندگار اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان‌وبلوچستان است.

وی گفت: تمامی پروژه‌های مهر ماندگار در صورت تامین اعتبار به موقع، تا پایان اردیبهشت 92 به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول