اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

توجه به فرهنگ مطالعه سرمایه‌گذاری درازمدت است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: توجه به فرهنگ عمومی مردم و هزینه‌کرد در بحث سرانه مطالعه مفید سرمایه‌گذاری درازمدت است.

توجه به فرهنگ مطالعه سرمایه‌گذاری درازمدت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دست باز صبح امروز در نشست با کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار داشت: هرگونه هزینه‌کرد در حوزه مربوط به کتاب و کتابخوانی به سرمایه‌گذاری اثر بخش تبدیل خواهد شد.

وی ضمن تجلیل از اقدامات انجام شده در امور کتابخانه‌های استان، کسب جایگاه برتر کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل را در سطح کشور قابل تقدیر دانست.

این مسئول با اشاره به هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های سنگین در بحث نگهداری بیماران مواد مخدر تصریح کرد: در صورتی که مطالعه و آگاهی‌های عمومی افراد و خانواده‌ها افزایش یابد، جامعه از معضلات و آسیب‌های اجتماعی دور خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل در خصوص  پیگیری اختصاص اعتبار لازم برای توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای قول مساعد داد و افزود: باید با برنامه‌ریزی منظم حضور جوانان و دانش‌آموزان در کتابخانه بیش از پیش افزایش یابد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان اردبیل نیز در این نشست از ارتقای جایگاه کتابخانه‌های عمومی استان به عنوان کتابخانه برتر شایسته تقدیر از موفقیتهای مهم این اداره کل در سال 90 یاد کرد.

صادق فرهمندامین گفت: مجموعه کارکنان و کتابداران سطح استان عملکرد قابل قبولی در تمام شاخص‌های کتابخانه‌ای داشتند.

این مسئول با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی نیازمند حمایت جدی مسئولان استانی هستند افزود: این مکان‌های فرهنگی به سرعت در حال گسترش در اقصی نقاط استان است و با توجه به در آمد ناچیز کتابخانه‌ها، و هزینه جاری این مجموعه‌ها توجه به این بخش ضروری است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کارکنان و کتابداران از کمترین حقوق و مزایا و امور رفاهی برخوردارند ولی با این وجود ارتقای بیش از 100 درصدی در بعضی شاخص‌ها نشانه علاقمندی کتابداران در حوزه فعالیت خویش است.

این مسئول در پایان سخنان خود توجه به امور رفاهی را از ضروریات مهم عنوان کرد و خواستار حمایت مسئولان برای ارتقای جایگاه مادی و معنوی کتابداران شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول