اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان:

شرافت خرج شده جانبازان به بوته فراموشی سپرده شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: جانبازان ما شهدای زنده هستند و شرافت و مردانگی خود را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده‌اند، اما امروز در گوشه آسایشگاه‌ها به بوته فراموشی سپرده شدند.

شرافت خرج شده جانبازان به بوته فراموشی سپرده شده است

مهدی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در دیداری که از جانبازان 8 سال دفاع مقدس در آسایشگاه شهید مطهری انجام شد، بسیاری از اهالی ورزش و هم‌چنین مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان و تنی چند از معاونین وی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این بازدید روسای هیئت‌های ورزشی بسکتبال، تکواندو، کشتی، جودو و هم‌چنین تعدادی از ورزشکاران باشگاه‌های بزرگ مانند گیتی‌پسند، سپاهان، و فولاد ماهان نیز از آسایشگاه شهید مطهری بازدید کردند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان تصریح کرد: در این بازدید پس از دل‌جویی‌ها و گرفتن روحیه از این جانبازان مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان به سخنرانی پرداخت.

وی افزود: هم‌چنین از دیگر کسانی که در این بازدید حضور داشتند مسئولان و فرماندهان سپاه پاسداران صاحب‌الزمان بودند.

اسدی با اشاره به فراموش شدن جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در میان مردم و ورزشکاران تاکید کرد: تنها سالی یک بار به دیدن این عزیزان می‌رویم و پس از آن از یادها می‌روند.

وی ادامه داد: جانبازان ما شهدای زنده هستند و شرافت و مردانگی خود را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داده‌اند، اما امروزه به بوته فراموشی سپرده شده‌اند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان گفت: ورزشکاران ما باید بدانند از صدقه سر همین عزیزان است که می‌توانند در رقابت‌های مختلف به میدان بروند و امنیت و آسایش روانی خود را مدیون آنها هستیم.

وی اضافه کرد: در میان آنها کسانی هستند که شبانه‌روز با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، اما در چهره این عزیزان که نگاه می‌کردیم نیاز دنیوی نداشتند و تنها نیاز به درک و فهم شرایط فعلی و هدف ایثارشان را داشتند.

اسدی هم‌چنین تصریح کرد: در بین جانبازان کسانی وجود دارند که تنها سقف اتاق را می‌توانند ببینند، اما نیاز به ترحم ندارند، تنها کسانی را می‌خواهند که آنان را بفهمد و از آنان دل‌جویی کند.

وی ادامه داد: جانبازی را دیده‌ام که پس از مجروح شدن در میدان جنگ به جای فریاد کشیدن از درد و ناراحتی فریاد یا حسین یا حسین سر می‌داد و در میان آنان کسانی هستند که صورت زیبای خود را به وسیله ترکش از دست داده‌اند، باید بگویم ما آزادی و شرافت خود را مدیون این جانبازان هستیم و باید دست و پای آنها را ببوسیم.

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان در پایان افزود: امیدوارم این بازدیدها تلنگری به خودمان باشد که کمی از منم منم کردن‌ها دست برداریم و بفهمیم کسانی بوده‌اند که برای این آزادی‌ها از جان و اعضای بدن خود گذشته‌اند تا ما امروزه با آرامش زندگی کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول