اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی:

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر موج اسلام‌خواهی را اثبات کرد‌

خبرگزاری فارس: ‌معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار خراسان‌شمالی پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابان ریاست جمهوری مصر را برشمرد و تاکید کرد: به طور حتم پیروزی اسلام‌گرایان در مصر موج اسلام‌خواهی را در اقصی نقاط جهان اثبات کرد.

پیروزی اسلام‌گرایان در مصر موج اسلام‌خواهی را اثبات کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید کریم سجادی ظهر امروز در نشست کارگروه بانوان و خانواده خراسان‌شمالی گفت: انقلاب مردم مصر و پیروزی اسلام‌گرایان در این کشور با توجه به موقعیت حساس و مهم مصر باعث تحولات اساسی در منطقه خواهد شد.

وی افزود: منشأ تمام این بیداری‌های اسلامی در منطقه،انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و صبر و مقاومت مردم ما در مقابل دشمنان ‌بوده است.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار خراسان‌شمالی در ادامه بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی دستگاه‌های استان برای ارتقای کیفی کار گروه بانوان و خانواده استان‌ تاکید کرد.

سجادی با بیان اینکه بر اینکه کار در حوزه بانوان و خانواده در جامعه زمانی اثرگذار است که با برنامه‌ریزی و مدیریت همراه باشد افزود:طرح‌های پژوهشی حوزه بانوان قبل از جمع بندی آسیب‌ها توسط کارشناسان احصا شده تا اثرات مطلوب به همراه داشته باشد.

دبیر کار گروه بانوان و خانواده استان نیز در این جلسه اظهار داشت:برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان سال 91، شش جلسه کار گروه برگزار تا اولویت‌های حوزه بانوان و خانواده مشخص شود.

زهره وضیع گفت: زن ضربان حیات خانواده و محور اساسی خانواده بوده و اسلام برای جایگاه زن اهمیت و ارزش والایی قائل شده است از این رو باید بنیان‌های خانواده تقویت ومستحکم شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول