اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت

دیدار مسئولان آملی با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر شامگاه امروز مسئولان آملی با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار کرده و پای درد و دل آنها نشستند.

دیدار مسئولان آملی با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، شامگاه امروز مسئولان آملی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان دیدار کرده و پای درد و دل آنها نشستند.

فرماندار آمل با اعلام اینکه خانواده شهدا و ایثارگران از اسناد ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: باید مسئولان ما بیش از گذشته با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و از نزدیک با آنها به گفت‌وگو بنشینند.

یدالله اکبرزاده تصریح کرد: هرآنچه از امنیت، آسایش، رفاه اجتماعی و آسودگی در جامعه داریم به برکت خون شهدا و رهنمودهای امام امت است که این دستاوردهای عظیم برای ایران اسلامی عزت، افتخار، سربلندی، دستیابی به دانش هسته‌ای، پیشرفت‌های علمی و فرهنگی و پیشرفت‌های نظامی و سیاسی زیادی را به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهدای مبارزه با مواد مخدر از قشر جوان هستند که یا در خدمت مقدس سربازی به سر می‌برده و یا کادر نیروی انتظامی بوده‌اند، اذعان کرد: باید بدانیم برای حفظ امنیت کشورمان و برای اینکه جوانان ایران اسلامی به بلای خانمان‌سوز اعتیاد دچار نشوند خون‌های زیادی ریخته شده و هم‌اکنون نیز سربازان غیور اسلام در مناطق مرزی کشور در حال مبارزه با اشرار و عاملان توزیع مواد مخدر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز در این دیدار عنوان کرد: از تعداد یک‌هزار و 28 شهید شهرستان آمل، 60 شهید از خانواده نیروی انتظامی هستند.

محمدصادق پهلوان اظهار داشت: هشت شهید انتظامی این شهرستان در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند که چهار شهید به بخش شهری و چهار شهید دیگر نیز به بخش روستایی تعلق دارد.

وی با اعلام اینکه به همراه مسئولان شهری در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از شهدای این راه در سطح شهر آمل دیدار کردیم، گفت: بخشداران و مسئولان بخش‌های این شهرستان نیز از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر در سطح روستاها دیدار می‌کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم والدین شهدا نیز به بیان خاطرات شیرینی از فرزندان شهید خود مشغول شدند و در حضور مسئولان برخی از مشکلات خود را بازگو کردند.

در این دیدار فرماندار آمل به همراه فرمانده نیروی انتظامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان از خانواده شهیدان جواد رودگر، عسکر کرمی، محمد کیانی و سقا بصیری دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول