اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اهواز:

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز گفت: آیین گرامیداشت شهدای حادثه هفتم تیر با حضور مسئولان استان خوزستان فردا شب در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

گرامیداشت شهدای هفتم تیر در اهواز برگزار می‌شود

رضا نجاتی امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: برای برگزاری مراسم در شامگاه سه‌شنبه ششم تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور مردم و مسئولان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به مقام والای شهدای هفتم تیر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برای دشمنان اسلام و انقلاب، شکست سنگینی بود و به همین دلیل به خشونت و ترور روی آوردند.

نجاتی ادامه داد: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی نه تنها ثمری نداشت بلکه به خواست خداوند و رهبری اندیشمند امام خمینی (ره) شاهد ادامه راه بزرگانی همچون شهید بهشتی و یارانش بودیم و انقلاب اسلامی اکنون به قله‌های عزت و افتخار دست یافته است.

معاون فرماندار اهواز تاکید کرد: تبیین شخصیت شهدا به ویژه شهدای هفتم تیر به نسل جوان وظیفه‌ای خطیر و بر عهده همگان است.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و خدمات آیت‌‌الله شهید بهشتی، خواستار برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی بین دستگاه‌ها برای بزرگداشت سالروز شهادت این بزرگمرد و 72 تن از یاران باوفای ایشان شد.

در حادثه هفتم تیر 1360 که توسط منافقان انجام و به شهادت آیت‌‌الله بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) رخ داد، از خوزستان، نمایندگان شهرهای شوشتر و گتوند، اندیمشک، دزفول، شوش، رامهرمز و هفتکل به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول