اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و تجارت زنجان خبر داد

تشکیل 360 پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مجموع از اوایل خرداد سال جاری تا 25 این ماه با توجه به اجرای طرح تشدید بازرسی، 360 فقره پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان زنجان تشکیل شده است.

تشکیل 360 پرونده تخلف واحدهای صنفی در استان زنجان

جلال نبوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده از اوایل تا 25 خرداد ماه 970 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه 186 مورد گزارش و شکایت مردمی در ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: 154 مورد از گزارشات به صورت تلفنی، 13 مورد کتبی و مابقی حضوری بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته 16 مورد از شکایات رسیده به ستاد خبری متخلف بوده‌اند، اضافه کرد: 110 مورد نیز غیرمتخلف شناخته شده است.

وی تصریح کرد: 60 مورد از گزارشات دریافتی توسط ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در دست بررسی است و با تشکیل پرونده به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.

نبوی با اشاره به اینکه در هفته نخست خرداد ماه 116 پرونده تخلف در استان زنجان تشکیل شده است، ادامه داد: 96 فقره پرونده نیز در یازدهم تا نوزدهم خرداد ماه سال جاری تشکیل شده است.

وی یادآور شد: در بیستم تا بیست و پنجم خرداد ماه سال جاری نیز 146 فقره پرونده تخلف از واحدهای صنفی استان زنجان تشکیل شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در زمینه تنظیم بازار شیر و فرآورده‌های لبنی نیز اقدامات لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نرخ شیر و فرآورده‌های لبنی در بازار زنجان نسبت به سایر استان‌ها پایین‌تر است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول