اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش شبانکاره:

تفکر بسیجی سبب هراس دشمن شده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش شبانکاره گفت: تفکر بسیجی امروز در همه بخش‌‌ها نفوذ کرده و همین امر سبب هراس دشمن شده است.

تفکر بسیجی سبب هراس دشمن شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره مختار‌ چترسنجی صبح امروز در نشست با مدیران آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: یکی از مسائلی که همواره با فرا رسیدن فصل تابستان مطرح می‌شود، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این فصل است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شبانکاره خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی که برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود باید مطابق با ارزش‌ها و نیازهای جامعه اسلامی و انسانی باشد و از این طریق باید از بروز معضلات اجتماعی جلوگیری کرد.

چترسنجی طرح هجرت را یکی از مهم‌ترین و بهترین برنامه‌ها به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان دانست و بیان داشت: در طرح هجرت به تمامی نیازهای نسل جوان و دانش‌آموزان و دانشجویان در اوقات فراغت توجه شده و توجه به مسائل فرهنگی که یکی از اساسی‌ترین نیازهای جوانان است به طور خاص در این طرح متجلی است.

وی اضافه کرد: در منطقه شبانکاره طرح هجرت سه با مشارکت 300 نفر از دانش‌آموزان به منظور تعمیر و بهسازی 10 واحد آموزشی در این بخش آغاز شده است.

این مسئول در همین ارتباط ابراز داشت: این طرح به مدت 30 روز برای کار تعمیر، جوشکاری و رنگ‌آمیزی این واحدهای آموزشی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر آنکه طرح هجرت فرصتی برای تجلی خلاقیت و استعداد جوانان است عنوان کرد: جوانان پرشور جامعه ما با کار و تلاش در عرصه‌های مختلف برای رسیدن به قله‌های رفیع پیشرفت، عدالت و تفکر بسیجی به مجاهدت می‌پردازند.

چترسنجی با بیان اینکه نفوذ تفکر بسیجی در اعماق وجودی جوانان دشمن را به هراس انداخته است اذعان داشت: تفکر بسیجی امروز در همه بخش‌‌ها نفوذ کرده و همین امر باعث هراس دشمن شده است.

وی ادامه داد: بسیج امروز در تمام عرصه‌ها مسئولیت دارد و رفع محرومیت، کار فرهنگی، ورزشی و سازندگی از فعالیت‌های مهم بسیج است.

چترسنجی تاکید کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ساختن واحدهای آموزشی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری از اهداف مهم طرح هجرت است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول