اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی خبر داد

افتتاح 6 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی از افتتاح شش واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان هم‌زمان با هفته صنعت و معدن خبر داد.

افتتاح 6 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمد رضا باقری پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی نخستین شهرک تخصصی فرش دستباف کشور در بجنورد در جمع خبرنگاران گفت:برای اجرای این طرح‌های تولیدی صنعتی 31 میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی واحدهای صنعتی قابل افتتاح در شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی به مناسبت هفته صنعت و معدن را واحد تولید حبه قند در شهرک صنعتی اسفراین، واحد تولید کننده تابلو برق، واحد تولیدی آبنبات و قندحبه در شهرک صنعتی بجنورد و واحد تولید آلفا صنعت شیروان تولید کننده قفسه مشبک و واحد تولیدی ترشیجات در شهرک صنعتی شیروان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی تصریح کرد: با  بهره‌برداری از این طرح‌ها برای حدود 100 نفر در داخل شهرک‌های صنعتی استان ایجاد اشتغال می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی همچنین بهره برداری از شش پروژه عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته صنعت و معدن عنوان کرد.

به گفته باقری برای اجرای این پروژه‌ها حدود 6 میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده است.

وی توزیع برق داخلی ناحیه صنعتی بام در شهرستان اسفراین، باز چرخانی پساب شهرک صنعتی شماره 1 بجنورد، تجهیز چاه خط انتقال آب شهرک صنعتی مانه و سملقان از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته صنعت و معدن خواند.

باقری خاطر نشان کرد: هم‌زمان با این هفته 24 کیلومتر آبیاری قطره‌ای در سه شهرک صنعتی اسفراین، فاروج و شیروان افتتاح و این سه شهرک صنعتی از این پس با استفاده از آبیاری قطره‌ای از فضای سبز مطلوبی برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول