اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت ساری:

بیشتر فوتبالیست‌های مازندران پشتوانه مالی ندارند

خبرگزاری فارس: بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت ساری گفت: بیشتر بازیکنان در استان مازندران پشتوانه مالی ندارند و برای ادامه بازی قهرمانی و مشخص کردن باشگاه مربوطه باید مشکلات زیادی را متحمل شوند.

بیشتر فوتبالیست‌های مازندران پشتوانه مالی ندارند

سعید صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از اینکه در سال گذشته بازی‌های خوبی در تیم دسته اولی صنعت ساری ارائه دادم موردپسند مسئولان باشگاه صبای قم قرار گرفتم و از سوی مسئولان باشگاه پیشنهاد بازی در این باشگاه لیگ برتری به من داده شد.

وی بیان داشت: پس از سقوط تیم صنعت ساری به لیگ دسته دوم فوتبال کشور مدیریت باشگاه صنعت ساری مشخص نیست و بازیکنان سال گذشته در بی‌تکلیفی هستند.

صادقی ادامه داد: قرارداد من با تیم صنعت ساری دو ساله بود که در صورت صدور رضایت‌نامه از سوی مسئولان باشگاه به تیم لیگ برتری صبای قم خواهم پیوست.

این بازیکن فوتبال درباره مشکلات سال گذشته باشگاه صنعت ساری گفت: تنها مشکل و معضل بزرگ این باشگاه نداشتن اسپانسر و مسائل مالی و همچنین نبود امکانات اولیه برای بازیکنان و کادر فنی بود.

صادقی یادآور شد: بازیکنان تیم صنعت  ساری کاملا بومی و جوان بودند که با توجه به بومی‌گرایی بازی‌های خوبی را مقابل حریفان به نمایش گذاشتند.

مدافع چپ پای ساروی در ادامه مهم‌ترین مشکل حال حاضر فوتبال مازندران را منابع مالی عنوان کرد و ابراز داشت: در صورت برطرف شدن مشکلات مالی، باشگاه‌های فوتبال مازندران این استان جزء استان‌های برتر فوتبال کشور می‌شود.

وی افزود: استعدادهای فوتبال در سراسر مازندران موج می‌زد. بیشتر بازیکنان در استان مازندران پشتوانه مالی ندارند و برای ادامه بازی قهرمانی و مشخص کردن باشگاه مربوطه باید مشکلات زیادی را متحمل شوند.

این بازیکن در پایان خاطرنشان کرد: حیف است که صدها بازیکن از مازندران در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور بازی کنند، اما یک باشگاه خوب و قوی در مازندران وجود نداشته باشد که بتواند پشتوانه مالی خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول