اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

در حفظ شناسنامه فوتبال تبریز تنها مانده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: یکی از دلایل قبول مسئولیت تیم ماشین‌سازی، حفظ قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به‌عنوان شناسه فوتبال تبریز بود اما بعد از تقبل این تیم، تنها مانده‌ایم.

در حفظ شناسنامه فوتبال تبریز تنها مانده‌ایم

شهرام دبیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به رویکرد صعودی این تیم در سه سال گذشته افزود: ماشین‌سازی زمانی به مجموعه دبیری واگذار شد که این تیم به دسته دوم سقوط کرده بود اما بعد از سه سال این تیم در آستانه صعود به لیگ برتر بوده و اگر بازیکنان تیم یک دقیقه باقیمانده بازی با تربیت‌یزد مقاومت می‌کردند و یا کمیته انضباطی نسبت به تخلف محرز شده این تیم نتیجه را به سود ما اعلام می‌کرد امروز ماشین‌سازی به‌عنوان دومین نماینده فوتبال تبریز در لیگ برتر حضور داشت.

وی به اهمیت دو قطبی بودن فوتبال در تمام دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی قطب دوم فوتبال تبریز بوده و زمانی بازی‌های این تیم با تراکتورسازی مملو از حضور تماشاگر می‌شد و تلاش مجموعه دبیری احیای قطب فراموش شده فوتبال تبریز بود که تاثیرات مثبت این موضوع شامل تمام فوتبال منطقه می‌شد.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز خواستار اهتمام مسئولان استانی برای حفظ این تیم ریشه‌دار شده و گفت: علاقه و عرق به فوتبال تبریز مهمترین دلیل برای ورود ما به تیم ماشین‌سازی بود و حتی نام تیم را نیز تغییر ندادیم تا در عمل دلسوزی خود را نسبت به فوتبال تبریز ثابت کنیم.

دبیری افزود: با اعتقاد بر اینکه جایگاه ماشین‌سازی در لیگ برتر بوده، سال گذشته برای این تیم متحمل هزینه سنگینی شدیم اما ادامه این روند از توان مجموعه دبیری خارج است.

وی با تشکر از استاندار که جلسه‌ای با هیئت‌مدیره این باشگاه داشته تاکید کرد: مجموعه دبیری آمادگی برای ادامه مسئولیت تیم ماشین‌سازی را دارد منوط بر اینکه حمایت‌های لازم مادی از این تیم صورت گیرد درغیر این صورت حفظ تیم ماشین‌سازی با وضعیت سال گذشته میسر نخواهد بود.

ماشین‌سازی قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است. این تیم در سال 1348 تشکیل شده و مسئولیت آن را در سه سال گذشته  را برادران دبیری بر عهده گرفته‌اند.

ماشین‌سازی فصل پیش برای نخستین بار طی یک دهه گذشته مدعی صعود به لیگ برتر بود که در آخرین دقیقه بازی مقابل تربیت‌یزد از این مهم بازماند.

با وجود تخلف آشکار تیم تربیت‌یزد در استفاده از بازیکن سرباز و شکایت تیم ماشین‌سازی، نتیجه این بازی تا به امروز تغییر نیافته تا موجبات دلسردی بخش خصوصی در فوتبال فراهم شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول