اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

جنگ نرم خاکریز ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه کشورمان گفت: جنگ فرهنگی خاکریز ندارد.

جنگ نرم خاکریز ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در یادواره شهدای سپاه شهرستان ایجرود در روستای توریستی گلابر و در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه این شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شهدای عزیز با بصیرت و آگاهی خویش زمان را به خوبی تشخیص دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با لبیک‌گویی عارفانه به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی به موقع وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: آنها توانستند با ایستادگی راسخ و استوار در مقابل ابرقدرت‌ها سبب ابتر ماندن اهداف پلید و شوم استکبار شوند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اسلام، اهل بیت (ع)، قرآن، ولایت و مردم انقلابی و ولایی جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی به شمار می‌روند، اضافه کرد: امروز دشمنان در خاکریز نامشخص جنگ نرم با کشور وارد جنگ شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه شدت جنگ نرم به مراتب بیشتر از دوران دفاع مقدس است، ادامه داد: این امر وظیفه ما را در پاسداری از نعمت‌هایی چون دین اسلام، ولایت و انقلاب اسلامی سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول