اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهدای ارومیه خبر داد

آذربایجان‌غربی میزبان 100 هزار زائر راهیان نور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهدای ارومیه گفت: مناطق عملیاتی آذربایجان‌غربی میزبان 100 هزار زائر کاروان‌های راهیان نور است.

آذربایجان‌غربی میزبان 100 هزار زائر راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی حجازی‌فر شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی کاروان‌های راهیان نور اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی همواره به عنوان استان ناامن در اذهان عمومی مطرح بوده ولی در عمل مردم مناطق کردنشین نشان داده‌اند که کارنامه آنها با ایادی ضدانقلاب و گروهک‌های منافق از یکدیگر جداست.

وی برنامه‌های راهیان نور را فرصت مناسبی برای نشان‌دادن دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواند و افزود: این رزمندگان از جان و مال خود گذشتند و در حفظ ارزش‌ها و مقدسات اسلام و ایران با تمام توان و قوا جهادگونه تلاش کردند.

حجازی‌فر ادامه داد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های کاروان‌های راهیان نور نیازمند هماهنگی و تعامل بیش از پیش ارگان‌ها و سازمان‌های متولی است.

وی با اشاره به برنامه‌های کاروان راهیان نور غرب کشور گفت: برنامه‌های آموزشی، ترافیکی، امنیتی، اسکان، حضور راویان در ارائه اطلاعات مورد نیاز به میهمانان، معرفی شهدای شاخص توسط بنیاد شهید استان و اجرای نمادها و یادمان‌ها در شناساندن شهدای استان برنامه‌های مهمی است که در طول حضور کاروان راهیان نور در استان اجرا می‌شود.

حجازی‌فر دهم تیر ماه را آغاز پذیرش کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی استان عنوان کرد و اظهار داشت: این کاروان‌ها به مدت شش روز از مناطق عملیاتی استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی بازدید می‌کنند و این بازدیدها تا اواخر آبان امسال ادامه می‌یابد.

وی اضافه کرد: کاروان‌های ورودی از سمت استان کردستان ابتدا پس از ورود به شهر بانه از مسیرهای سردشت، مهاباد، پیرانشهر و اشنویه عبور کرده و از شهر ارومیه خارج می‌شوند و کاروان‌های ورودی از شهر ارومیه نیز همین مسیر را بالعکس طی کرده و وارد استان کردستان می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای ارومیه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: اجرای دقیق و اصولی این مراسم می‌تواند رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان غیور و دلاور این مرز و بوم در طول دوران هشت سال دفاع مقدس را احیا کرده و نسل امروزی را که با بسیاری از واژه‌های ایثار و شهادت‌طلبی ناآشنا هستند، آشنا کند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول