اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

اختصاص 50 میلیارد ریال برای توسعه بهداشتی کنگان و عسلویه

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از محل سفر مقام معظم رهبری، 50 میلیارد ریال برای توسعه بهداشتی کنگان و عسلویه اختصاص یافت.

اختصاص 50 میلیارد ریال برای توسعه بهداشتی کنگان و عسلویه

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توسعه بهداشتی استان بوشهر از مهم‌ترین رویکردهای علوم‌ پزشکی استان است و از تمام ظرفیت و امکانات به منظور تحقق هر چه مطلوب‌تر این هدف بهره برده‌ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: توجه به نقاط محروم و روستایی یکی از اولویت‌های مهمی است که در سال‌های اخیر دانشگاه علوم‌ پزشکی استان در دستور کار خویش قرار داده و در اجرای پروژه‌ها به آن توجه کرده است.

این مسئول در همین راستا بیان داشت: کلنگ‌زنی و احداث خانه‌های بهداشت روستایی در نقاط مختلف استان بوشهر نمودی از توجه وافر دانشگاه علوم پزشکی به نقاط روستایی و محروم است.

این مسئول یادآور شد: احداث ساختمان دانشکده پزشکی و دندانپزشکی از جمله طرح‌های مهم در دست اجرا در استان است که با حمایت‌های مسئولان عملیاتی می‌شوند.

شاهینی با تقدیر از وزارت بهداشت در توجه ویژه به بوشهر گفت: در چند سال اخیر در حوزه بهداشتی توجه خوبی به استان بوشهر شده و دولت نهم و دهم خدمات ویژه‌ای در استان داشته و اقدامات خوبی انجام داده و هر وقت پروژه‌ای درخواست کردیم مورد توجه و حمایت قرار گرفته که نشان دهنده عدالت‌محوری این دولت است.

این مسئول از اختصاص 50 میلیارد ریال برای مراکز بهداشتی کنگان و عسلویه خبر داد و تصریح کرد: در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان و عسلویه 50 میلیارد ریال اعتبار برای مراکز بهداشتی درمانی اختصاص یافت که رقم قابل‌توجهی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متذکر شد: از مسئولان شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها انتظار داریم همراهی و همکاری لازم را داشته باشند و مشکلات موجود را بیان کنند تا بتوانیم در رفع این مشکلات اهتمام ورزیم.

وی در پایان اذعان داشت: بهداشت از مهم‌ترین و شاخص‌ترین نیازهای جامعه است و برای داشتن نیروی انسانی پویا و توانمند باید تمام توان خود را در توسعه بهداشتی به کار گیریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول