اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان:

انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری قوی‌تر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ما امروز بیش از هر زمان دیگری قوی تر و عزیزتر است.

انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری قوی‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدعلی شفیعی در مراسم سی و یکمین سالروز شهادت دکتر بهشتی و دیگر شهدای حادثه هفتم تیر در اهواز اظهار کرد: در حادثه بزرگ هفتم تیر دشمنان کوردل و سیه روز  همه چیز را تمام شده می‌دیدند و خیال کردند با این کار انقلاب از هم پاشیده شد ولی امام به همه به ویژه مسئولان قوت قلب داد و تمام توطئه‌ها را خنثی کرد.

وی گفت: در حادثه هفتم تیر شاخه‌های انقلاب که شهید بهشتی و یارانش بودند قیچی شد اما امام که به عنوان ریشه بود باقی ماند و انقلاب اسلامی را هدایت و رهبری کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان ابعاد مختلف شخصیت شهید بهشتی پرداخت و خاطرنشان کرد: برای شناخت این شهید عزیز باید سخنان امام و رهبر معظم انقلاب در وصف ایشان را خواند و مورد بررسی قرار داد.

وی با شاره به حضور چند ساله شهید بهشتی در آلمان در قبل از پیروزی انقلاب تصریح کرد: حضور در این کشور اروپایی هیچ تاثیری بر روحیات شهید نداشت بلکه او را مصمم تر کرد و این راه در اعمال و رفتارش مشاهده می‌کردیم.

شفیعی اظهار داشت: شهید بهشتی در طول زندگی به فراگیری زبان‌های زنده در دنیا پرداخت و به گفته خودش در گفت‌وگو با خبرنگاری، اخبار و اطلاعات روز را با همان زبانی که منتشر می‌شد می‌خواند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ماجرای ترور نافرجام ولی امر مسلمین جهان در 6 تیر 1360 اشاره کرد و اذعان کرد: خداوند این شخصیت بزرگ را برای رهبری حکیمانه و مدبرانه حفظ کرد.

وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای استان خوزستان در حادثه هفتم تیر گفت: این شهدای عزیز را از نزدیک می‌شناختم و واقعا گهرهای نابی برای استان ما بودند زیرا بی ریا کار می‌کردند و جانشان را در طبق اخلاص نهادند و به شهادت رسیدند و ما نمی‌توانیم در مورد آنان حق مطلب را ادا کنیم.

در حادثه  انفجار بمب در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360 توسط منافقان آیت‌‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران  باوفای حضرت امام خمینی(ره) به شهادت رسیدند ، که شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم دانش نماینده دزفول، اندیمشک و شوش، شهید سید محمد جواد شرافت نماینده شهرهای شوشتر و گتوند، شهید علیرضا چراغ‌زاده دزفولی نماینده شهرستان رامهرمز و  هفتکل سه نماینده استان خوزستان بودند که در این عملیات تروریستی شربت شهادت نوشیدند و به لقاءالله رسیدند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول