اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار باقرشهر در مراسم تقدیر از جانبازان:

جانبازان ذخیره‌های معنوی انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: شهردار باقرشهر با اشاره به ویژگی‌های جانبازان گفت: جانبازان ذخیره‌های معنوی انقلاب و نشر دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

جانبازان ذخیره‌های معنوی انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند ساعتی پیش در مراسم تقدیر از جانبازان که به همت امور ایثارگران شهرداری باقرشهر برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت پرچم‌دار نهضت عاشورا حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت:‌ تکریم و محبت به جانبازان، ارج نهادن به کسانی است که با مجاهدت در راه خدا، بخشی از وجود خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند.

شهردار باقرشهر با بیان بخشی از ایثار و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نشأت گرفته از ایثار و از خودگذشتگی جانبازان سرافراز است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جانبازان از انقلاب اسلامی و حریم ولایت دفاع کرده و در این راه با خدای خود معامله کردند، اینان ذخیره‌های معنوی انقلاب و نشر دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

سعادتمند ادامه داد: جوانان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی خود موجب پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی شده و به درجه رفیع جانبازی رسیدند، و امروز الگوهایی زنده از شهدا در جامعه می‌باشند و باید آن مجاهدت‌ها و ایثار را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

وی افزود: جانبازان با تحمل درد و رنج جانبازی، روح انسانیت و حق پرستی را در جامعه منتشر می‌کنند و هیچ توقع مادی از کسی ندارند و شایسته محبت، تکریم و احترام هستند و بر عهده ماست که برای کاستن از آلام  ایشان توجه بیشتری نمائیم و از خداوند می‌خواهیم که سلامتی و تندرستی را به اینها عطا کند.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر نیز در این مراسم ضمن تبریک روز جانباز به تمام جانبازان سرافراز ایران اسلامی گفت: جوانان غیور و مسلمان ما در طول تاریخ اسلام و انقلاب، در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند و تا انتها نیز در راه ولایت و دفاع از انقلاب ثابت قدم می‌باشند و مسئولان باید وظایف خود را در مقابل همه اقشار جامعه از جمله جانبازان به خوبی انجام دهند.  

پرویز صادقی تکریم جانبازان و محبت به آنان را مجاهدت در راه خدا عنوان کرد و گفت: جانبازان در دو عرصه جهاد با دشمنان و جهاد با نفس پیروز شده‌اند و امروز با همت تمام در ادارات و مراکز تولیدی و خدماتی به مردم خدمت می‌کنند، آنان با خدا معامله کردند و اجر و پاداش خود را از او می‌گیرند.

در پایان این مراسم با اهدای گل، لوح تقدیر و هدایایی از جانبازان شاغل در شهرداری باقرشهر تجلیل شد.

مراسم تقدیر از جانبازان باقرشهر با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان تهران، رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، معاونان شهردار و پرسنل جانباز شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول