اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از دو روز

رقابت علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب 2 کشور پایان یافت

خبرگزاری فارس: بیست و پنجمین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب دو کشور با شناخت نفرات برتر در گروه‌های سنی و دوره‌های تحصیلی به پایان رسید.

رقابت علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب 2 کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در آیین اختتامیه رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی که در هتل کوثر اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: سعی کردیم با استعانت از خداوند متعال و در حد توان و امکان میزبان مناسبی برای این رقابت‌ها باشیم که با حضور هشت استان همسایه ما برگزار شد و معلمان رشته تربیت بدنی توان خود را نشان دادند.

احمد محمودزاده گفت: در سال‌های اخیر هم از لحاظ سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری تربیت بدنی در آموزش و پرورش رشد و ارتقاء یافته است به طوری که با عنایت وزیر اندیشمند آموزش و پرورش و برقراری ساعات مشخص ورزشی و حرکت به سمت تخصصی کردن رشته‌ها در پایه‌های ابتدایی نتایج رضایت‌بخش و خرسند کننده‌ای را شاهد هستیم.

این مسئول بیان داشت: بخشی از این نتایج در قالب رقابت‌های علمی تخصصی خودنمایی کرد که همکاران تربیت بدنی ما با شور و نشاط در این رقابت‌ها حضور یافته و بخشی از مهارت‌های ارزشمند‌شان را نشان دادند.

این مسئول با قدردانی از توجه ویژه وزیر آموزش و پرورش و معاونت تربیت بدنی این وزارتخانه به حوزه تحرک‌بخشی دانش‌آموزان ابراز داشت: به یقین تحصیل و تهذیب همراه با ورزش و توجه به مقوله تندرستی می‌تواند زیر ساخت تحول بنیادین را در آموزش و پرورش رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: با اصلاح نگرش و نگاه تخصصی به حوزه آموزش و پرورش در نظام تحولی تعلیم و تربیت کشور یک حرکت مثبت و رو به جلو را شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم سرپرست فنی خواهران رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب دو کشور نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری مطلوب این رقابت‌ها از میزبانی استان اردبیل و حمایت‌ها و پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش و دیگر دست‌اندرکاران قدردانی کرد.

شهناز طاهریان اظهار داشت: در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت‌بدنی قطب دو کشور 80 نفر خواهر و 80 نفر برادر از هشت استان اردبیل، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران حضور داشتند.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها معلمان در سه دوره تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شامل چهار گروه سنی در دوره ابتدایی، سه گروه سنی در دوره راهنمایی و سه گروه سنی نیز در دوره  متوسطه با هم به رقابت پرداختند.

طاهریان بیان داشت: این رقابت‌ها در دو بخش آزمون علمی و عملی و 9 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون، هندبال، تنیس روی میز، طناب‌زنی، دو هزار و 600 متر و آمادگی جسمانی از چهارم تا ششم تیرماه در اردبیل برگزار شد.

در ادامه مسئول نظرسنجی رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی نیز گزارشی از نظر‌سنجی انجام شده در طی رقابت‌ها از دبیران و سرپرستان تیم های ورزشی در ابعاد مختلف ارائه کرد که در این نظر سنجی‌ها آرای به دست آمده در بخش‌های مختلف در حد عالی و رضایت بخش بوده است‌.

رضا ابراهیمی بیان کرد: در خصوص نحوه برگزاری رقابت‌ها 78 درصد، شیوه امتیاز دهی در سه رشته فوتسال، هندبال و والیبال 63 درصد، تقسیم‌بندی گروه‌های جنسی و سنی 57 درصد، تفکیک معلمان به دوره‌های تحصیلی 77 درصد، تهیه و تولید فیلم آموزشی آزمون 57 درصد، ارزشیابی تیمی 64 درصد با رضایت و شرایط عالی همراه بوده و تنها در ارزشیابی حجم منابع آزمون علمی شرکت‌کنندگان، خواستار تغییر و بازنگری در این بخش بودند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر گروه‌های سنی دوره‌های مختلف تحصیلی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی قطب دو کشور در بخش خواهران در دوره ابتدایی استان‌های گیلان، البرز و قزوین، در دوره راهنمایی استان‌های البرز، اردبیل و گیلان و در دوره متوسطه نیز البرز، قزوین و آذربایجان شرقی به مقام قهرمانی رسیدند.

در بخش تیمی برادران نیز در دوره ابتدایی استان‌های آذربایجان شرقی، البرز و زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند و در دوره راهنمایی نیز استان اردبیل به عنوان میزبان رقابت‌ها در جایگاه نخست قرار گرفت و استان‌های البرز و قزوین به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

در دوره متوسطه برادران نیز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند. 

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول