اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

رقابت 7 کشتی‌گیر مازندرانی در قهرمانی نوجوانان آسیا

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران از رقابت هفت کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

رقابت 7 کشتی‌گیر مازندرانی در قهرمانی نوجوانان آسیا

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات که روزهای 15 تا 18 تیر به میزبانی شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار می‌شود، 20 کشتی‌گیر کشورمان در دو رشته آزاد و فرنگی برای کسب مدال به دیدار حریفان خود می‌روند.

وی گفت: در مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا در قرقیزستان، پنج کشتی‌گیر در رشته آزاد و دو کشتی‌گیر در رشته فرنگی برای کشورمان به روی تشک می‌روند.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران درباره کشتی‌گیران مازندرانی تصریح کرد: علی محمدزاده در وزن 50 کیلوگرم، حسین روزبه در 63 کیلوگرم، پژمان فضل‌الله‌تبار و رضا مظفری در 69 کیلوگرم و علی موجرلو در 76 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در این مسابقات هستند.

قادری همچنین از حضور دو کشتی‌گیر فرنگی کار مازندرانی در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: علی ارسلان در وزن 54 کیلوگرم و دانیال اکبری در 85 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی در این رقابت‌ها هستند.

وی از حضور سرمربی مازندرانی در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد خبر داد و ابراز داشت: در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا در قرقیزستان هدایت ملی‌پوشان برعهده سید مراد محمدی از مربیان حال‌حاضر کشتی ایران است.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: در مسابقات المپیک 2012 لندن از بین 13 کشتی‌گیر ایران در دو رشته آزاد و فرنگی شش کشتی‌گیر از مازندران هستند که هر کدام از کشتی‌گیران برای کسب مدال شانس برابری دارند.

قادری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ملی‌پوشانی که به رقابت‌های المپیک 2012 لندن اعزام می‌شوند از سوی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی مشخص شدند که برای آمادگی بیشتر بدنی در اردوی تهران حضور دارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول