اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کهگیلویه:

مشکل دکل تلویزیونی لنده همواره برقرار است / صدا و سیما اقدام کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کهگیلویه گفت: مشکل دکل تلویزیونی لنده همواره برقرار است که صدا و سیمای استان باید فکری به حال آن کند.

مشکل دکل تلویزیونی لنده همواره برقرار است / صدا و سیما اقدام کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید محسن جعفری صبح امروز در نشست با فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: یکی از فاکتورهای توسعه بحث شبکه ارتباطی و راه‌ها بوده که بخش لنده در این راستا دچار محدودیت و بن‌بست است.

وی با اشاره به این که 33 سال از انقلاب می‌گذرد، عنوان کرد: با گذشت سال‌های زیادی که از عمر انقلاب می‌گذرد شاهد پیشرفت فراوان نظام بوده‌ایم اما عقب‌ماندگی‌هایی هم وجود دارد که چشم‌گیر است.

این مسئول اضافه کرد: بخش لنده دارای محدودیت و محرومیت‌های زیادی است که در راستای رفع این محرومیت‌ها و محدودیت‌ها باید اقدام کرد.

جعفری یکی از این محدودیت‌ها را نامطلوب بودن جاده لنده دانست و در این زمینه ابراز داشت: مسیر جاده لنده به دهدشت وضعیت نامناسبی دارد و سالانه شاهد وقوع حوادث ناگواری در مسیر این جاده هستیم.

وی نامناسب بودن وضعیت شبکه برق لنده را از دیگر مشکلات این بخش دانست و متذکر شد: در سطح این بخش شاهد قطع مکرر برق و به وجود آمدن شرایط نامطلوب هستیم که در این زمینه بهتر است ایستگاه تقویت برق مستقر شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون دولت یک میلیارد تومان هزینه برای فراهم کردن استخر شنا در لنده صرف کرده که متاسفانه این پروژه ناتمام مانده و در حال فرسایش است.

رئیس شورای شهرستان کهگیلویه به مشکلی در بخش لنده اشاره کرد که محرومیت مردم را افزایش می‌دهد و در این زمینه تأکید کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در آگاه‌سازی مردم و نجات آن‌ها از محرومیت‌ها دارند.

جعفری تصریح کرد: یکی از پیشرفته‌ترین و قابل دسترس‌ترین این رسانه‌ها تلویزیون است که متاسفانه دکل‌های ارتباطی بخش لنده به طور مداوم خراب هستند.

وی تصریح کرد: در نانوایی‌ها بحث کمیت افزایش و کیفیت در سطح شهرستان کاهش یافته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول