اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

شهید حیدری از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده می‌کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار نهاوند ارتباط شهید حیدری با نسل جوان را حائز اهمیت خواند و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و ایجاد روشنگری سبب از بین رفتن رژیم غاصب شاهنشاهی شد.

شهید حیدری از ظرفیت جوانان به خوبی استفاده می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفت تیر و شهید حیدری در نهاوند با اشاره به سجایای شخصیتی و اخلاقی شهید آیت‌الله حیدری از ایشان به عنوان مرد عمل و مرد روزهای سخت نام برد و افزود: آن چه که شهید آیت‌الله حیدری را به نمونه بارز و کاملی از انسان مؤمن تبدیل کرد خداترسی و خدامحوری ایشان بود.

وی ارتباط شهید حیدری با نسل جوان را بسیار حائز اهمیت برشمرد و ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و ایجاد روشنگری از موضوعاتی بود که سبب از بین رفتن رژیم غاصب شاهنشاهی شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به ضرورت بهره‌گیری نسل امروز و آینده از اندیشه و آثار ارزشمند شهید حیدری افزود: امثال شهید حیدری ستارگان درخشانی هستند که سخنان و آثار آنان برای همه نسل‌ها تازگی دارد و قابل استفاده است.

امام جمعه نهاوند نیز شهید حیدری را تنها شهید واقعه هفتم تیر استان همدان دانست و ادامه داد: به واسطه ایمان درونی و اعتقاد قلبی ایشان به مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی، شهید حیدری مورد وثوق حضرت امام خمینی(ره) قرار گرفت و ایشان را به عنوان نخستین نماینده امام جمعه نهاوند منصوب کردند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه نسل جوان ما با اندیشه‌های شهید حیدری آن چنان که شایسته است آشنایی ندارند، اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید از ترویج فرهنگ ناب ولایتمداری و دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی ایشان به نسل جوان برنامه‌ریزی مطلوب انجام دهند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول