اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های مرحله نیمه نهایی

20 فینالیست بوکس جوانان کشور در قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: چهره 20 بوکسور راه یافته به دیدار نهایی اوزان ده گانه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور در قم مشخص شد.

20 فینالیست بوکس جوانان کشور در قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که امشب قرار است دیدارهای نهایی اوزان مختلف پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم برگزار شود فینالیست‌های اوزان 10 گانه این دوره از مسابقات شناخته شدند.

در حالی که رقابت‌های این دوره در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم از روز شنبه هفته جاری به میزبانی هیئت بوکس و اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر در حال برگزاری است، امشب نفرات برتر معرفی شده و تجلیل می‌شوند.

اما فینالیست‌های اوزان ده‌گانه بوکس قهرمانی جوانان کشور در قم در حالی مشخص شدند که حضور چهار بوکسور قمی در دیدار نهایی اوزان مختلف از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت این دوره از پیکارها است که پیشرفت بوکس قم را نشان می‌دهد.

بر اساس نتایج به دست آمده در مسابقات مرحله نیمه نهایی این دوره از پیکارها، در وزن 49 کیلوگرم و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، ایمان تهامی از مازندران بر روی رینگ دیدار نهایی برابر امیرحسین حاتمی البرز قرار می‌گیرد.

در وزن 52 کیلوگرم محمد مروی بوکسور توانمند و آینده‌دار استان قم که یکی از ملی‌پوشان بوکس قم نیز به شمار می‌رود با عبور از تمام رقبا امشب در مقابل وحید خدری از چهارمحال و بختیاری قرار می‌گیرد تا شانس خود را برای کسب مدال طلا بیازماید.

در وزن 56 کیلوگرم نیز یک بوکسور دیگر از استان قم یعنی حمید عرب‌خانی قم را صاحب دومین فینالیست در این دوره از مسابقات کرد که این بوکسور در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی باید با ارسلان عبداللهی از سیستان و بلوچستان رقابت کند.

در وزن 60 کیلوگرم دو بوکسور از استان‌های شرقی و غربی کشورمان یعنی عادل کنعانی از کرمانشاه و پرویز کرم‌زهی از سیستان و بلوچستان به دیدار نهایی رسیدند و دارنده مدال‌های طلا و نقره این دوره در این وزن را مشخص خواهند کرد.

در وزن 64 کیلوگرم قم صاحب سومین فینالیست در این دوره از مسابقات شد و طی آن احسان خدایاری از قم با کسب نتایج بسیار خوب در جدال با رقبای خود در مراحل مختلف اکنون برای کسب مدال طلا باید با امین اولیایی از گیلان مسابقه بدهد.

در وزن 69 کیلوگرم حمید کرمی از لرستان و امین ابراهیمی از بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند تا بدین ترتیب نفر برتر این وزن در پایان پیکارهای انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان در شهر مقدس قم مشخص شود.

در وزن 75 کیلوگرم چهارمین بوکسور قمی راه یافته به دیدار نهایی رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور یعنی جعفر هدایتی باید برای کسب مقام قهرمانی و قرار گرفتن بر روی سکوی نخست با بهمن واضح از سیستان و بلوچستان رقابت کند.

در وزن 81 کیلوگرم سیاوش امیدی از خوزستان به مصاف امیر رحیمی از کردستان، در وزن 91 کیلوگرم، مجتبی پیری از لرستان و عماد سلامات از خوزستان و در وزن به اضافه 91 کیلوگرم هومان قویدل از خوزستان و میلاد روشن‌زاده از تهران فینالیست شدند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول