اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مزار شهدای هفتم تیر در قم گلباران شد

عرب‌انصاری: لحظه‌ای از راه شهدا جدا نمی‌شویم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور به برکت خون شهداست گفت: مسئولیت سنگینی بر دوش داریم و نباید لحظه‌ای از راه شهدا جدا شویم.

عرب‌انصاری: لحظه‌ای از راه شهدا جدا نمی‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدمهدی عرب‌انصاری معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ظهر امروز در مراسم گلباران مزار شهدای هفتم تیر در قم با اشاره به پیام شهدای هفت تیر اظهار کرد: شهدای هفتم تیر این نکته مهم را به ما یادآوری کردند که خط نفاق پابرجاست و بنابر این ما نیز مسئولیت سنگینی بر دوش داریم.

وی با اشاره به اینکه خط نفاق کور نشده است تصریح کرد: چهره نفاق در شرایط کنونی مدرن و پیچیده شده و بنابر این باید با بصیرت این چهره را شناخت و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه خط نفاق همواره به دنبال این بوده که به نظام اسلامی ضربه وارد کند تاکید کرد: منافقان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در برابر حرکت انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به شخصیت شهید بهشتی گفت: امام راحل فرمودند شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود» و در نهایت این روحانی بزرگ همه چیز خود را فدای ولایت کرد.

عرب‌انصاری تاکید کرد: برای حفظ نظام اسلامی خون‌ هزاران شهید به زمین ریخته شده و در برابر خون شهدا ما وظیفه داریم که مسئولیت‌پذیر و مسئولیت‌شناس باشیم.

وی اتخاذ مواضع عزت‌مندانه از سوی مسئولان نظام در عرصه‌های بین‌المللی و به ویژه در دفاع از حق دستیابی به انرژی هسته‌ای را ثمره خون شهدا دانست و تاکید کرد: امروز ایران اسلامی با قدرت و صلابت قله‌های افتخار علم و دانش را فتح کرده و این موفقیت‌ها در حالی رقم خورده که ما قبل از انقلاب در این بخش هیچ دستاوردی نداشتیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه ملت با حفظ وحدت از حقوق مسلم خود دفاع می‌کند افزود: ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم و نباید لحظه‌ای از راه شهدا فاصله بگیریم.

در پایان این مراسم مزار شهیدان حقانی، هاشمی، محمد عینی، کریمی، قاسمی، طباطبایی‌نژاد و دیالمه از شهدای هفتم تیر که در گلزار شهدای شیخان واقع شده است، با حضور خانواده معظم ایشان و مسئولان استان گلباران و عطرافشانی شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول