اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسر شهید آزادپور در ‌دیدار با شهردار آبادان:

شهرداری آبادان ‌پروژه بهسازی گلزار شهدا را سریع‌تر به اتمام برساند

خبرگزاری فارس: همسر شهید والا آزادپور بر لزوم تسریع در پروژه بهسازی گلزار شهدا تأکید و گفت: انتظار داریم با همت شهرداری این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

شهرداری آبادان ‌پروژه بهسازی گلزار شهدا را سریع‌تر به اتمام برساند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرح شهدادیان ظهر امروز در جلسه دیدار برخی از خانواده شهدا و ایثارگران با شهردار آبادان اظهار کرد: مردم این روزها تغییرات را در سطح شهر مشاهده می‌کنند و قدردان زحمات مدیران شهری هستند.

وی افزود: مردم از کوچکترین خدمت به آنها قدردانی می‌کنند و انتظار دارند مسئولان به مشکلات شهر بیش از پیش توجه داشته باشند.

همسر شهید والا آزادپور در ادامه خاطرنشان کرد: چهره شهر آبادان روز به روز در حال تغییر است که این موضوع نشان دهنده تلاش‌های شبانه روزی شهردار فعلی آبادان است.

وی در ادامه بر لزوم توجه هر چه بیشتر به مناطق حاشیه شهر و مستضعف‌نشین آبادان تأکید کرد و گفت: امیدواریم شهردار آبادان بهسازی و عمران مناطق حاشیه شهر را نیز همچون مرکز شهر مورد توجه بیش از پیش خود قرار دهد.

شهدادیان به مشکلات اقتصادی برخی از خانواده‌های آبادانی در مناطق فقیرنشین شهر اشاره کرد و افزود: انتظار داریم مسئولان با حضور در این مناطق ودیدن و شنیدن درد دل مردم مشکلات عدیده این قشر را حل کنند.

همسر شهید والا آزادپور بر لزوم تسریع در پروژه بهسازی گلزار شهدا تاکید و گفت: انتظار داریم با همت شهرداری این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

وی در ادامه از مسئولان آبادانی خواست دیدار با خانواده معزز شهدا و ایثارگران را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: حضور مسئولان در خانه خانواده شهدا و ایثارگران تکریم مقام شامخ شهدا است و امیدواریم مسئولان این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

شهدادیان در ادامه با تقدیر از اقدامات شهردار فعلی آبادان از مردم خواست با شهرداری برای پایدار کردن وضعیت فعلی شهر همکاری کنند.

وی افزود: مشارکت در نظافت عمومی یکی از راه‌های پایدار کردن وضعیت فعلی شهر آبادان است چرا که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند به زیباسازی شهر کمک کند.

همسر شهید والا آزادپور در پایان از شهردار خواست به برگزاری برنامه‌های مختلف تفریحی و فرهنگی برای رفاه حال مردم بیش از پبش اهتمام کند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول