اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا بیست روز آینده

عملیات چهار‌بانده کردن آزادراه محمدیه به آبیک آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئولان راه و ترابری استان قزوین در جلسه کمیته برنامه‌ریزی آبیک به فرماندار این شهرستان بر آغاز عملیات اجرایی چهار‌بانده کردن آزادراه محمدیه به آبیک تا بیست روز آینده قول مساعد دادند.

عملیات چهار‌بانده کردن آزادراه محمدیه به آبیک آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود، زمانی‌که اعتبار راه و ترابری اعلام شد هوشنگ اعلایی فرماندار آبیک خطاب به مسئولان راه و ترابری استان قزوین گفت: چهاربانده کردن اتوبان محمدیه به آبیک چه زمانی آغاز می‌شود، چرا که این محور از نقاط پرتردد و حادثه‌خیز است و متأسفانه شاهد تصادفات فراوانی در این محور هستیم.

وی افزود: اگر د‌ر اولویت کاری راه و ترابری قرار دارد، پس چرا در اجرای آن تأخیر وجود دارد.

در پاسخ به سئوال فرماندار آبیک، مسئولان راه و ترابری استان قزوین از به مناقصه گذاشتن 10 کیلومتر از فاز اول پروژه محمدیه به آبیک خبر دادند و گفتند: پیمانکار این پروژه تعیین شده و در حال عقد قرار‌داد هستیم که تا 10 الی 20 روز آینده د‌ر مرحله اول کار عملیات اجرایی سه کیلومتر از محور محمدیه به آبیک آغاز خواهد شد که طی مدت چهار الی پنج ماه به اتمام می‌رسد.

لازم به ذکر است که در سال گذشته برای عملیات اجرایی پروژه محمدیه به آبیک 35 میلیارد ریال اعتبار پایدار شده بود که این رقم امسال فقط به 29 میلیارد ریال رسید.

در این جلسه بر اجرای عملیات جاده کمال آباد به شهر خاکعلی نیز بحث و تبادل نظر شد که اعلایی فرماندار آبیک نیز در این زمینه گفت: این جاده از پرتردد‌ترین و پرحادثه خیزترین محورها است که اکنون با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی عبور خودروهای سنگین زیاد است.

اعلایی افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس با انرژِی وارد کار شده‌اند می‌توان از سوی نمایندگان از اعتبارات ملی برای جاده کمال‌آباد به خاکعلی اعتبار د‌ر نظر گرفت، چرا که تأمین اعتبار برای این پروژه از توان استان قزوین و شهرستان آبیک خارج است و باید جزو پروژه‌های ملی محسوب شود.

وی بر اختصاص اعتبار بیشتر برای فضاهای ورزشی شهر خاکعلی از سوی مسئولان ورزش و جوانان شهرستان آبیک تأکید کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول