اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار دشتستان:

طرح تولید گیاهان دارویی در دشتستان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از اجرای طرح تولید گیاهان دارویی در شهرستان دشتستان خبر داد.

طرح تولید گیاهان دارویی در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان پیش از ظهر امروز در نشست کمیته توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای رشد و تعالی شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که مسئولان شهرستان دشتستان در تمامی شرایط برای آن تلاش می‌کنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در تمامی مراحل برنامه‌ریزی و بررسی مسائل شهرستان دشتستان توسعه همه‌جانبه شهرستان دشتستان مدنظر بوده و تمامی برنامه‌های ما بر این اصل استوار است.

دهقان یادآور شد: پیگیری‌های گسترده و مدون از رویکردهای مهم مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان به منظور دستیابی به رشد و توسعه پایدار است و تلاش ما این بوده که در پیگیری‌های خود بر تمامی نیازهای شهرستان دشتستان توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دشتستان در حوزه کشاورزی اضافه کرد: شهرستان دشتستان یکی از توانمندترین شهرستان‌های استان بوشهر در عرصه کشاورزی است و باید از این توان به منظور رونق و توسعه هر چه بیشتر دشتستان بهره ببریم.

این مسئول با اشاره به نقش مهم کشاورزی در حوزه اشتغال اذعان داشت: اشتغال یکی از سیاست‌های اصلی دولت خدمتگزار است و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حوزه کشاورزی می‌توانیم عملکردی مطلوب در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی داشته باشیم.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: جذب تسهیلات طرح توسعه کشاورزی با توجه به پتانسیل‌ها و توانایی بالای شهرستان دشتستان امری لازم و ضروری است و مسئولان شهرستان دشتستان تمام توان خود را در این راستا به کار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: تصویب 12 طرح کشاورزی با اعتبار بالغ بر 5 میلیارد و 60 میلیون ریال از اقدامات ارزنده و مهمی است که در این شهرستان صورت پذیرفته است.

دهقان افزود: تصویب و اجرای این طرح‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از تولید ملی خواهد داشت.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از اجرای طرح تولید گیاهان دارویی در شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: سه طرح پرورش گاو شیری، پنج طرح خرید تراکتور و ادوات کشاورزی، یک طرح تولید گیاهان دارویی و سه طرح پرورش زنبور عسل از طرح‌هایی است که به تصویب مسئولان شهرستان دشتستان رسیده است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول