اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

حمایت از طرح‌های پژوهشی مسیر توسعه کردستان را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار باید از طرح‌های پژوهشی محققان و پژوهشگران استان حمایت کرد.

حمایت از طرح‌های پژوهشی مسیر توسعه کردستان را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی در جلسه کارگروه تخصصی پژوهشی و فناوری و تحول اداری کردستان در سنندج اظهار داشت: برای استفاده از طرح‌های فناوری در مسیر توسعه استان باید با حمایت سرمایه‌گذاران از نخبگان در مسیر تجاری‌سازی طرح‌های ارائه شده حرکت نماییم.

وی افزود: باید دستگاه‌های اجرایی، نیازهای پژوهشی خود را به محققان و پژوهشگران ارائه دهند تا با کمک ابن طرح‌ها اهداف توسعه استان محقق شود.

مرادیانی ادامه داد: بخش‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت و سایر بخش‌ها، ادارات و سازمان‌های استان می‌توانند نسبت به استفاده از این تحقیقات علمی اقدام کنند تا محققان تاثیر بیشتری در مسیر توسعه استان داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: جشنواره علم تا عمل در هفته نخست شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود که در این راستا در سال گذشته بیش از 25 طرح از استان در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

این مسئول یادآور شد: حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان استان در این نمایشگاه‌ها نیز مفید خواهد بود و نتایج مطلوبی بر ارائه توانایی‌های نخبگان استان به دیگر استان‌ها و نخبگان کشور خواهد داشت.

مرادیانی در پایان گفت: در این رابطه محققان و نوآوران استان می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس WWW.FESTIVALISIT.IR نسبت به ثبت مشخصات طرح‌های خود برای حضور در این جشنواره اقدام کنند.

در این جلسه همچنین اعضای کارگروه به تشریح دیدگاه‌های خود در مورد نحوه حضور نخبگان و محققان استان در جشنواره علم تا عمل پرداختند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول