اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

قوای نظام اسلامی با تعامل توطئه‌های دشمنان را شکست دهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان قوای جمهوری اسلامی گفت: قوای سه‌گانه نظام اسلامی با تعامل، توطئه‌های دشمنان را به شکست تبدیل کنند.

قوای نظام اسلامی با تعامل توطئه‌های دشمنان را شکست دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: سه قوه برای حل مشکلات باید با تعامل و همفکری، توطئه‌های دشمنان را خاصه در مورد تحریم‌ها و مسائل اقتصادی مبدل به شکست کنند.

وی افزود: امروز دشمنان اسلامی با انواع توطئه‌ها قصد ضربه‌زدن به نظام اسلامی داشته از این رو با تعامل باید این توطئه‌ها نقش بر آب شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوثری همچنین دخالت‌های بی‌جای آمریکا و آتش بیار معرکه عربستان را در تحولات سوریه و بحرین برشمرد و گفت: امید می‌رود تا با ایجاد فضای لازم این خواست کشورهای یاد شده در مورد سوریه ناکام و در کشور بحرین نیز منجر به پیروزی اسلام‌خواهان شود.

وی همچنین نیمه شعبان و لزوم برگزاری جشن‌های باشکوه شعبانیه را برشمرد و افزود: باید این مراسم‌ها درشان امام زمان (عج) برگزار شود.

امام جمعه شیروان همچنین به همین مناسبت از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و تشکر کرد و گفت: ‌این عزیزان در آستانه اعیاد شعبانیه با فروپاشی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان انرژی هسته‌ای قلب امام زمان (عج) را شاد کردند.

خطیب جمعه شیروان اضافه کرد: مردم باید خود را مدیون زحمات این عزیزان که به صورت گمنام همواره برای حفظ و حراست از نظام اسلامی تلاش کرده‌اند، بدانند.

وی همچنین ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را برشمرد و گفت: جوانان با دانش‌طلبی و فرصت‌شناسی برای ارتقای خود در عرصه‌های دینی و علمی بکوشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کوثری تصریح کرد: جوانان باید از سبک‌سری پرهیز و از دوستان نالایق دوری گزینند.

وی از جوانان به عنوان سرمایه‌های کشور یاد کرد و گفت:‌ توسط همین جوانان بوده که نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، معنوی و انقلابی در اوج اقتدار و عزت است.

خطیب جمعه شیروان روز صنعت و معدن و اهمیت آن در تولید ملی را هم مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: باید از سرمایه‌های کشور و ظرفیت‌های بخش صنعتی و معدنی برای اعتلای نظام استفاده و از این طریق موضوع اشتغال را نیز سامان دهیم.

وی با اشاره به روز قلم خاطرنشان کرد: اصحاب قلم امروز وظیفه بزرگ و رسالت عظیمی داشته که لازم است به آن رسالت عمل کنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول