اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

دفاع از اسلام عامل وحدت قوای سه‌گانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: دفاع از اسلام و هویت انقلاب، جبهه مشترک و عامل وحدت قوای سه‌گانه است.

دفاع از اسلام عامل وحدت قوای سه‌گانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضائیه، اظهار داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری دفاع از اسلام، دفاع از ملت ایران، دفاع از استقلال کشور و دفاع از هویت انقلاب اسلامی، جبهه مشترک و عامل وحدت و انسجام قوای سه‌گانه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی عامل تمرکز قدرت‌های زورگوی جهان جهت فشار به نظام جمهوری اسلامی را کارهای مهم علمی، موفقیت‌های سیاسی، اجتماعی، حرکت‌های عظیم اجتماعی مانند انتخابات، مقاومت در برابر زورگویان برشمرد که همه انعکاس خارجی دارند.

امام جمعه خوی با بیان اینکه جوانان ایران سند افتخار نظام جمهوری هستند، اضافه کرد: مبارزه علیه رژیم پهلوی و تحمل تمام مصائب و سختی‌های آن، حضور در میدان‌های جهاد علیه متجاوزان و استعمارگران پس از پیروزی، درخشش در المپیادهای علمی و میدان‌های ورزشی در سطح جهان و رسیدن به کشفیات خیره‌کننده در علوم و فنون مختلف از جمله افتخارات جوانان متعهد و انقلابی ایران است.

مسئول حوزه علمیه خوی در ادامه سخنان خود با تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) گفت: اعتقاد و پیروی از نائبان امام (عج)، انتظار فرج آن حضرت، تحمل‌کردن فقر و نداری، پایداری در مقابل دشمنان، رسیدگی به مشکلات مردم، پایداری بر ولایت اهل بیت از جمله وظایف شیعیان و پیروان آن حضرت در عصر غیبت است.

وی ادامه داد: اقامه حکومت عدل جهانی، نابودی تمام ستمگران، به قدرت رسیدن مستضعفان، اجرای احکام و دستورات الهی، کشف تمام مجهولات بشر از جمله رسالت‌های حکومت آن بزرگوار است لذا نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج)، عید برای کل بشریت است.

امام جمعه خوی با توصیه مردم به رعایت‌کردن تقوای الهی گفت: از امیرمؤمنان علی(ع) سؤال شد تقوا چیست و ایشان فرمود که اگر عمل تو را در طبقی مکشوف و سرباز بگذارند و دور دنیا بگردانند تا مردم ببینند جهتی نباشد که از آن حیا کنی و خجالت بکشی، تقواست و در روایت دیگر می‌فرماید کسی که مالک شهوت خود باشد، انسان با تقوا است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول