اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

جنگ نامرئی دشمن، جوانان ایرانی را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: امروزه استکبار جهانی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق جنگ نامرئی و به وسیله ماهواره سعی دارد تا اخلاق و ارزش‌های اسلامی را از جوانان ایرانی بگیرد.

جنگ نامرئی دشمن، جوانان ایرانی را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌والدین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بشرویه با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: تمامی ادیان جهان در انتظار یک منجی برای برچیده شدن ظلم و برقراری عدالت در جامعه هستند.

وی ادامه داد: در قرآن کریم بر وجود منجی عالم بشریت و ظهور امام زمان (عج) اشاره شده که با آمدنش استکبار و ظلم پایان یافته و همه ملزومات عالم به جایگاه اساسی خود می‌رسند.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه در جریان قیام حضرت مهدی (عج) مردگان زنده شده و در رکاب حضرت قرار می‌گیرند تصریح کرد: همان‌طور که در جریان جنگ بدر 313 نفر از یاران پیامبراکرم (ص) برای دفاع از اسلام و قرآن مبارزه کردند در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) نیز به تعداد رزمندگان جنگ بدر در رکاب حضرت، اداره جهان را بر عهده می‌گیرند.

شمس‌والدین مهم‌ترین وظیفه شیعیان در زمان غیبت کبری امام زمان (عج) را انتظار فرج و دعا برای ظهور بیان کرد و افزود: در روایات آمده که بالاترین عبادت‌ها، انتظار فرج است و ثواب کسی که منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) باشد مانند کسی است که در رکاب پیامبر به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی ادامه داد: آماده کردن فضای اجتماعی برای ظهور امام زمان (عج) از دیگر وظایف شیعیان است که در این مسیر امام خمینی (ره) با ایجاد انقلابی با پشتوانه و بصیرت مردمی برای احیای اسلام ناب محمدی قدم برداشته و در بیداری مردم مسلمان ایران نقش بسزایی داشته است.

امام جمعه بشرویه امنیت و برقراری عدل در جامعه را از ثمرات ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: امام راحل، مسیر انقلاب را با اسلام روشن کرده و با الگوگیری از حرکت امام حسین (ع) در روز عاشورا، حرکت برای بیداری و هدایت مردم را آغاز کرد تا بستری مناسب برای ظهور حضرت بقیه‌الله فراهم کند.

شمس‌والدین به شهادت آیت‌الله صدوقی به دست مستکبران، فاجعه پرتاب موشک به سمت هواپیمای مسافربری در خلیج فارس اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی که دم از حقوق بشر می‌زند با مورد اصابت قرار دادن هواپیمای مسافربری و شهادت 298 تن از مردم بی‌گناه سعی بر نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی ایران داشته است.

وی ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان الگوی رزمندگان دفاع مقدس را در جنگ هشت ساله، بصیرت و دلاورمردی‌های حضرت علی اکبر (ع) دانست و تصریح کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری سه خصوصیت انرژی، امید و ابتکار در جوانان امروزی وجود دارد که باید در مسیر مثبت هدایت شود.

امام جمعه بشرویه افزود: استکبار جهانی از طریق جنگ، توطئه در شرق کشور، ایجاد فتنه و تحریم‌های بانکی و اقتصادی نتوانست نظام اسلامی ایران را سرنگون کند و امروزه با جنگ نامرئی وخانه به خانه به وسیله سایت‌های اینترنتی مستجهن سعی دارد تا اخلاق و ارزش‌های اسلامی جوانان ایران را از آن‌ها بگیرد.

شمس‌والدین یادآور شد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ضروری است و باید شعایر اسلامی و دینی که برگرفته از قرآن کریم است در جامعه درونی شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول