اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

موادمخدر از ابزارهای جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: موادمخدر و مشروبات الکلی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان علیه جوانان است.

موادمخدر از ابزارهای جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر سردشت اظهار داشت: در زمان حاضر قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی از برنامه‌های اصلی دشمنان است و آن‌ها قصد دارند با گسترش استفاده از این مواد قدر فکر، اندیشه و اراده مردم را بین برده و برنامه‌های شوم خود را پیاده کنند.

وی افزود: مواد مخدر و مشروبات الکلی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان است و آن‌ها تمرکز جدی بر این موضوع دارند.

نصرتی با تاکید بر آگاهی جوانان توسط خانواده‌ها در مورد اثرات سوء استفاده از مواد مخدر گفت: در این زمینه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در جامعه برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد و خانواده‌ها نیز باید در امر آگاهی دادن به فرزندان جوان خود پیشگام بوده و آموزش‌های لازم در ارتباط با عوارض سوء استفاده از این مواد را به آن‌ها بدهند.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از منافع خود در جمهوری اسلامی ایران را از دست داده است بیان کرد: ایران کشوری قدرتمند و دارای سرمایه‌های غنی و کانون انرژی در جهان است از این رو دشمنان به دلیل ناکام ماندن از دست یافتن به این منابع عظیم انرژی با ترفندها و توطئه‌های مختلف در فکر تضعیف نظام هستند.

فرماندار سردشت در ادامه این جلسه گفت: ایجاد هماهنگی با نیروهای عمل کننده مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان، امسال در مقایسه با سال گذشته 300 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ذبیح‌اله کاظمی افزود: در سال گذشته، بیش از 163 هزار عدد قرص روان‌گردان و 853 لیتر مواد پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی از قاچاقچیان کشف و پنج باند با عضویت 62 نفر نیز متلاشی شد.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون 120 نفر معتاد به مواد مخدر در سردشت شناسایی و زیر پوشش مراکز درمانی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول