اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ری:

رسانه‌ها در تثبیت جایگاه روابط عمومی‌ها نقش‌آفرین هستند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ری با اشاره به نقش رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها در تثبیت و ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها نقش‌آفرین هستند.

رسانه‌ها در تثبیت جایگاه روابط عمومی‌ها نقش‌آفرین هستند

جواد مغروری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ها را ایجاد ارتباط دوطرفه بین مردم و مسئولان دانست و گفت: مهم‌ترین ابزار ایجاد این ارتباط رسانه‌های جمعی و نشریات هستند که به علت گستردگی فضای ارتباطی و تعاملی با شهروندان بهترین راه برای ایجاد این ارتباط هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ری، روابط عمومی‌ها را قلب تپنده هر سازمان و نهاد و چشم بینای ادارات خواند و اظهار داشت: پویایی روابط‌ عمومی موجب رشد و بالندگی مجموعه‌ها و ادارات است و هر چه این کارآمدی از نشاط بیشتری برخوردار باشد، خدمت‌رسانی به مردم نیز به نحو مطلوب‌تری انجام می‌شود.

مسئول روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در ادامه ضمن اشاره به همکاری نشریات و رسانه‌های ارتباط جمعی با این روابط عمومی خاطرنشان کرد: با انتشار اخبار، اطلاعات و اقدامات شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، شهروندان و هم‌میهنان عزیز از اخبار و عملکردهای ما به نحو مطلوب و در اسرع وقت مطلع می‌شوند و همکاری ایشان در طول یک‌سال گذشته موجب شده است تعداد اخبار منتشر شده به سطح خوب و مناسبی برسد.

این عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ری افزود: مطمئنا یکی از راه‌های بالابردن میزان شناخت شهروندان از یک مجموعه پویا و فعال، رسانه‌ها و سایت‌های خبری هستند و در آینده باید ضمن حمایت بیشتر از رسانه‌های بومی و سایبری به ارتقای سطح خبری شهر و شهرستان کمک کرد.

مغروری تاکید کرد: خوشبختانه با حضور امیرحسین باقرنژاد، فرماندار شهرستان ری در راس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های این شهرستان، امیدواریم شاهد تحقق این مهم باشیم.

وی در ادامه به رشد انتشار اخبار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با 15 نشریه از جمله نشریات ایران، رسالت، جوان، سیاست ‌روز، جام جم، همشهری، جمهوری اسلامی، سایه تهران، راه مردم، آفرینش، حمایت و همچنین با خبرگزاری‌ها از جمله فارس، ایرنا، مهر و سایت‌های خبری معاونت عمرانی استانداری، علت نیوز، راگا نیوز و ... در ارتباط هستیم و انتشار بیش از 360 خبر در طول سه ماه گذشته را شاهد بوده‌ایم و یقینا کسب مقام اول در حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری‌های استان تهران را مدیون همکاری و همراهی این عزیزان هستیم. 

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول