اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی و بین‎الملل شرکت آب‎ و فاضلاب کشور:

پنجمین جشنواره آب و رسانه برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی و بین‎الملل شرکت آب ‎و فاضلاب کشور گفت: به زودی پنجمین جشنواره آب و رسانه برگزار خواهد شد.

پنجمین جشنواره آب و رسانه برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، احد جاودانی ظهر امروز در کارگاه آموزشی آشنایی خبرنگاران با مفاهیم آب‎ و فاضلاب اظهار داشت: در صنعت آب ‎و فاضلاب هفته اول تیر به هفته صرفه‌جویی در مصرف آب نامگذاری شده است و این هفته تنها به صورت نمادین است و ما باید در تمام روزهای زندگی برای اینکه در مسیر توسعه گام برداریم صرفه‌جویی داشته باشیم.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم به موضوع آب بهتر بپردازیم و اهمیت این موضوع را برای مردم انتقال دهیم از فرصت‎های مختلف که یکی از آنها بحث رسانه است باید استفاده کنیم.

جاودانی با اشاره به اینکه کشور ما با کم آبی مواجه است خاطر نشان کرد: انتقال این پیام از سوی رسانه‎ها می‎تواند به گونه‎ای باشد که مردم دچار ترس و تشویش نشوند و در عین حال برای حفظ این ماده حیاتی با مسئولان همراهی کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‎الملل شرکت آب ‎و فاضلاب کشور اذعان کرد: این شرکت برای رسیدن به اهداف خود جایگاه رسانه‎ها را به خوبی درک کرده است و برای اینکه بتواند در این راستا موفق باشد کارگاه آموزشی برای آشنایی بیشتر خبرنگاران با ماموریت‎های این حوزه فراهم ساخته است.

وی با بیان اینکه گلستان 28 استانی است که این کارگاه آموزشی را برگزار می‎کند تصریح کرد: این کارگاه را طراحی کردیم تا رسانه‎ها با ساختار آب ‎و فاضلاب آشنا شوند و تعامل قوی‎تری با آنها داشته باشیم.

جاودانی با اذعان به اینکه امروز موفقیت به این است که جایگاه رسانه را جدی بگیریم یادآور شد: در همین راستا در شرکت آب ‎و فاضلاب کشور تاکنون چهار جشنواره آب و رسانه را برگزار کرده‎ایم و در سال پایانی دولت به دنبال این هستیم که پنجمین جشنواره را محقق سازیم.

مدیر روابط عمومی و امور بین‎الملل آب‎ و فاضلاب کشور ابراز داشت: در جشنواره‎های قبلی این شرکت موضوعات مختلف از جمله نقد، مصاحبه، گزارش و کاریکاتور که بسیار آموزنده بود مورد بررسی قرار گرفت و امید داریم که بتوانیم از آثار تولیدی خبرنگاران و نگاه تیزبین آنها به چالش‎ها و مشکلات این حوزه در کار خود استفاده ببریم.

وی افزود: برای اینکه رسانه‎ها نقد منصفانه‎ای داشته باشند نیاز است که در جریان فعالیت و عملکرد قرار گیرند و بر اساس آنها بر عملکرد مسئولان این حوزه نظارت داشته باشند و اصحاب رسانه جدای از کارکرد اطلاع‌رسانی کارکرد نظارتی نیز داشته باشند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول