اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

سهمیه یارانه اتوبوسرانی اصفهان از سوی دولت متوقف شده است

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر سهمیه مشخص شده اتوبوسرانی استان از سوی دولت، برای حمل و نقل عمومی شهروندان اصفهانی متوقف شده است.

سهمیه یارانه اتوبوسرانی اصفهان از سوی دولت متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه مسئولان دولتی باید نگاه ویژه‌تری نسبت به حمل و نقل عمومی در شهرهای بزرگ داشته باشند، اظهار کرد: در حال حاضر سهمیه مشخص شده اتوبوس‌رانی استان از سوی دولت،  برای حمل و نقل عمومی شهروندان اصفهانی متوقف شده است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رضایت شهروندان اصفهانی از مدیریت شهری را به دنبال دارد، افزود: مدیریت شهری باید به موضوع حمل و نقل شهری توجه ویژه‌ای داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از مجهز شدن 800 دستگاه اتوبوس به سیستم ABS خبر و ادامه داد: با توجه به نیاز شهروندان خرید اتوبوس‌های جدید و حمایت از رانندگان اتوبوس باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی راه‌اندازی مترو را یکی دیگر از راهکارهای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی دانست و اضافه کرد: بهره برداری از خط یک متروی اصفهان یکی از مطالبات شهروندان است و این در حالی است که ایستگاه‌های خط یک متروی اصفهان برای افتتاح این خط تکمیل شده است.

نصر اصفهانی در ادامه به ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اشاره کرد و  یادآور شد: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند و امروز آنها از نظام جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف حفظ و حراست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از جوانان به عنوان سرمایه‌های این کشور یاد می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی باید مشوق جوانان برای حضور در صحنه‌های سازندگی کشور ، کار و کسب علم و دانش شوند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول